Gå til innhold

Shopping i England, Newcastle


Gjest milli

Anbefalte innlegg

Gjest milli

Hei!

Jeg reiser til England om ikke lenge, og lurer på om noen her vet hva som er spesielt billig i England? Skal til Newcastle, og vet jo at der ligger et av Europas største handlesenter.

Hvilke kleskjeder er billige? Er det spesielle sminke-merker som er billigere?

Håper noen kan svare meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gullet

Allt er mye billigere og spes. nå når den norske kronen er så sterk.

Fotoapperat og eletriske gjenstander er billig.Ellers så har du jo dyre merke butikker der borte også.

Jeg har bare vært på Metro-senteret ,men der likte jeg meg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girl18

Anbefaler absolutt Metrosenteret om du kommer med båten, sist gang ble det ikke tid til det og vi gikk i butikkene over kaien, helt greit, men ikke det samme.

Resier snart tilbake, når drar du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Har aldri vært i Newcastle, men mye andre steder i England. Ting er egentlig ikke spesielt mye billigere der lenger, men du drar selvfølgelig på et bra tidspunkt! :o) Sko er fortsatt billig, særlig hvis du er en sånn Dr. Martens-fan som jeg er.

På Boots finner du ulike sminkemerker i forskjellige prisklasser. Det er et merke som heter No 7 som jeg har vært veldig fornøyd med tidligere. Ikke tstet på dyr, og bra allergitestet.

Mine yndlingsbutikker: Monsoon, Next og Gap

God tur! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...