Gå til innhold

Han gjør meg så usikker!


manuela

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal gjøre...Tror samboeren min er forelsket....om ikke forelsket så betatt av ei anna , men hva er forskjellen? Spurte han rett ut i går , men han benektet det. Har så lyst til å tro på det han sier , men reaksjonen hannes da han så henne var ikke til å ta feil av.Og det er ikke første gangen når det gjelder henne...Men jeg kan jo ta feil...Hva skal jeg gjøre??? Blir så utrolig usikker på han og oss!! Og det gjør det ikke bedre av at vi venter barn( er to mnd på vei..)Gruer meg skikkelig til å bli "svær" og legge på meg..-når han ser etter henne nå , så blir han vel i hvert fall å gjøre det når jeg "eser ut". Liker ikke å tenke slik , jeg har jo lyst til å glede meg over at jeg skal ha barn og være stolt...

Men nå er jeg bare usikker!Hvorfor blir han så rar når han ser henne? Kanskje jeg overreagerer , men jeg kjenner igjen reaksjonen hans. Og hver gang vi går inn i butikken der hun jobber , ser han etter henne for å si "heisann!". Da koker det i meg!!Men jeg prøver å late som ingenting...Jeg kan jo ikke reagere for at han sier "hei" til noen?Men det er ikke noe vanlig "hei" synes jeg!!!Har veldig vanskelig for å snakke om sjalusi til vanlig og motet meg bra opp bare for å spørre han i går.Han vet ikke at det er henne jeg sikter til-det klarer jeg ikke å si , av en eller annen grunn...Og jeg skjønner ikke hvorfor han sier "hei" til henne. Han gjorde det ikke før , da ble han bare nervøs og ...jeg merket det bare.Han oppførte seg annerledes... Han kjenner jo ikke henne!! (han har snakket med henne en gang pga søskenebarnet hans som kjenner henne...)Hvorfor kan han ikke bare innrømme det??!!

Dette ble kanskje litt langt , men jeg måtte bare få det ut!

Jeg som egentlig burde gå rundt og være lykkelig nå....

Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje dette kan være fjæra som ble til fem høns eller noe sånt !!??

Så vidt jeg skjønner har han bare smilt og hilset på denne jenten ? Det må jo være lov å hilse og være blid mot andre -

også å ha et godt øye til noen synes jeg.

Men poenget er jo at du er veldig usikker på dette - og det er ingen god følelse !!

Du bør kanskje prøve å snakke med han om det ? Si at du er litt usikker - og kanskej litt sjalu ? Nå har ikke jeg vært

gravid - men kan det ha noe med det å gjøre ? Eller har denne situasjonen aldri vært aktuell før ?

DU må også se på hvordan forholdet deres er - gir han deg nok oppmerksomhet ? Gir du han nok oppmerksomhet ?

Jeg holdt nesten på å si - kan dere ikke begynne å handle i en annen butikk ??

Uansett bør du ikke sitte inne med dette - snakk med han om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei manuela!

I svangerskapet, og du er helt i begynnelsen av det, blir mange mer sårbare enn vanlig. Innspill fra andre kan gjøre deg lei, og du er kanskje ekstra opptatt av å bli godtatt for den du er. Husk at mange menn liker spesielt godt det de ser på en gravid kvinne.

Jeg forstår at du leter etter svar på om din mann kikker etter andre jenter. For oss som ikke kjenner deg er det ikke godt å bedømme om du overreagerer. Men jeg tror nok jeg ville ha tatt saken opp med samboeren. Selv om det skulle vise seg å være ikke noe, har du fått delt bort usikkerheten du plages av, med han. Og det kan vel ikke skade forholdet deres?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...