Gå til innhold

Word Games Inc.


zazeI

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer å dele ang. WGI? Er det noen som har tjent seg rike på dette her inne?

Ser potensialet men lurer på om det er mye jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er med.

Har tjent i underkant av 9000 på tre uker.

Potensialet er enormt!

Sponsoren min tjener rundt 40.000 i uka. (Og sponsoren hans igjen har makset ut sitt senter og tjener 270.000 i uka)

Men, penger kommer ikke gratis, det er klart du må jobbe for å tjene dem. Du har sikkert satt deg litt inn i hva det dreier seg om, og da vet du at du trenger bare to ambassadører for å tjene penger. Men bonusordningene er så råe at det er nesten for godt til å være sant... Så det lønner seg helt klart å verve fler.

Anbefaler deg å lage et team som jobber sammen om å verve nye, da kan dere dele litt på oppgavene. Anbefaler deg også å dra på møter og se hvordan andre presenterer dette, der kan du snappe opp gode tips.

Sponsoren din er også viktig, sjekk at du har en engasjert sponsor som er med i et aktivt nettverk - det har utrolig mye å si.

Go for it - og lykke til!

P.S Lørdagsrevyen skal ha en sak om WGI, men vet ikke om det kommer nå til helgen :) Lønner seg i alle fall å melde seg inn før den tid, for da blir det rush!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er med.

Har tjent i underkant av 9000 på tre uker.

Potensialet er enormt!

Sponsoren min tjener rundt 40.000 i uka. (Og sponsoren hans igjen har makset ut sitt senter og tjener 270.000 i uka)

Men, penger kommer ikke gratis, det er klart du må jobbe for å tjene dem. Du har sikkert satt deg litt inn i hva det dreier seg om, og da vet du at du trenger bare to ambassadører for å tjene penger. Men bonusordningene er så råe at det er nesten for godt til å være sant... Så det lønner seg helt klart å verve fler.

Anbefaler deg å lage et team som jobber sammen om å verve nye, da kan dere dele litt på oppgavene. Anbefaler deg også å dra på møter og se hvordan andre presenterer dette, der kan du snappe opp gode tips.

Sponsoren din er også viktig, sjekk at du har en engasjert sponsor som er med i et aktivt nettverk - det har utrolig mye å si.

Go for it - og lykke til!

P.S Lørdagsrevyen skal ha en sak om WGI, men vet ikke om det kommer nå til helgen :) Lønner seg i alle fall å melde seg inn før den tid, for da blir det rush!

Takk for info, det er akkurat det inntrykket jeg har fått.

Så forresten saken i nyhetene også. Har meldt meg inn nå, så får me sjå. Trenger bare to ambassadører nå, så er jeg igang. Wiiiiiiiihiiiii :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er med.

Har tjent i underkant av 9000 på tre uker.

Potensialet er enormt!

Sponsoren min tjener rundt 40.000 i uka. (Og sponsoren hans igjen har makset ut sitt senter og tjener 270.000 i uka)

Men, penger kommer ikke gratis, det er klart du må jobbe for å tjene dem. Du har sikkert satt deg litt inn i hva det dreier seg om, og da vet du at du trenger bare to ambassadører for å tjene penger. Men bonusordningene er så råe at det er nesten for godt til å være sant... Så det lønner seg helt klart å verve fler.

Anbefaler deg å lage et team som jobber sammen om å verve nye, da kan dere dele litt på oppgavene. Anbefaler deg også å dra på møter og se hvordan andre presenterer dette, der kan du snappe opp gode tips.

Sponsoren din er også viktig, sjekk at du har en engasjert sponsor som er med i et aktivt nettverk - det har utrolig mye å si.

Go for it - og lykke til!

P.S Lørdagsrevyen skal ha en sak om WGI, men vet ikke om det kommer nå til helgen :) Lønner seg i alle fall å melde seg inn før den tid, for da blir det rush!

Hmm, hvor kommer pengene fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvor kommer pengene fra da?

Pengene kommer som provisjon på salg. Dette er en gamblingside, så jeg får provisjon på alt det som blir spilt for i nettverket mitt.

Siden jeg er aktiv og har vervet mange nye medlemmer, får jeg 20% av inntekten til disse, + 10% av inntekten til de som disse verver igjen...

Jeg tjener også penger på aksjespillet siden kursen stiger jevnt :)

Og hvis jeg er riktig heldig, så vinner jeg det ukentlige lotteriet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengene kommer som provisjon på salg. Dette er en gamblingside, så jeg får provisjon på alt det som blir spilt for i nettverket mitt.

Siden jeg er aktiv og har vervet mange nye medlemmer, får jeg 20% av inntekten til disse, + 10% av inntekten til de som disse verver igjen...

Jeg tjener også penger på aksjespillet siden kursen stiger jevnt :)

Og hvis jeg er riktig heldig, så vinner jeg det ukentlige lotteriet ;-)

Jeg skjønner det, men alle kan ikke tjene penger på det. Det må være noen utenfor systemet som betaler for noe. Hva betaler de for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...