Gå til innhold

Hotell i London!


Gjest princessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bodde på dette hotellet sist høst, det var helt ok.

EUROPA HOUSE HOTEL

151 Sussex Gardens

Hyde Park

London W2 2RY

Tel: + 44 - (0) 207-723-7343

Fax + 44 - (0) 207-224-9331

Email:[email protected]

Web-Page:(http//: www.europahousehotel.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ruben hotel eller noe i den duren,er et flott hotell som ligger sentralt til. Det er flott, men allikevel rimelig:)

Noen venner av meg har bodd der, og de anbefalte stedet virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Ruben hotel eller noe i den duren,er et flott hotell som ligger sentralt til. Det er flott, men allikevel rimelig:)

Noen venner av meg har bodd der, og de anbefalte stedet virkelig!

Takk for tipset, jeg sjekket Rubens hotel, men jeg tør ikke å tenke på hvilke venner du har, hvis de synes 140£ natta er rimelig. (1820 kr!)

Jeg tenkte på noe ikke fullt så eksklusivt da ;o)

Takk så langt alle sammen, for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Takk for tipset, jeg sjekket Rubens hotel, men jeg tør ikke å tenke på hvilke venner du har, hvis de synes 140£ natta er rimelig. (1820 kr!)

Jeg tenkte på noe ikke fullt så eksklusivt da ;o)

Takk så langt alle sammen, for tips.

Oi, det var dyrt! De fikk sikkert en slags rabatt eller noe sånt, for det hadde de ikke hatt råd til!Ja, når jeg tenker etter så tror jeg de snakket om noe sånt..Faren til en av venninnene mine får firmarabatter på reiser, så jeg tror de har utnyttet seg av den!:)

Huff, da var ikke mitt lille råd mye til hjelp..håper du finner frem til noe da!Se igjennom hotellguider på nettet, de er utrolig hjelpsomme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

Jeg har bodd på marble arch (det som tips foreslår), der koster det 75 pund for to, dvs 425 kroner pr person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg har bodd på marble arch (det som tips foreslår), der koster det 75 pund for to, dvs 425 kroner pr person.

Var det koselig å bo der da? Litt info fra folk som har bodd der er alltid ønsket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

Var det koselig å bo der da? Litt info fra folk som har bodd der er alltid ønsket! :)

Vi kom hjem sent om kveldene og var der ikke noe særlig på dagtid, men det var rent, og vi sov godt, fikk dusjet og fikk frokost i en kurv på døren om morgenen.

Ikke den store hotellopplevelsen, men helt ok.

For meg er det at det er sentralt viktig, slik at man kan gå innom og legge fra seg ting og skifte før man går ut igjen om ettermiddagen.

At det er nærme t-banen er også viktig.

Det er rett ut i Hyde Park, så hvis det er fint vær kan man sette seg litt der, det er også deilig når man er på en ellers hektisk byferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...