Gå til innhold

Fikk slettet VELDIG VELDIG viktige bilder(350 bilder fra Folkehøyskole året)


Petter Solberg

Anbefalte innlegg

Petter Solberg

Jeg måtte systemgjenopprette c:disken min,fordi det var noen viktige programmer som ikke ville virke. Når maskinen var ferdig med gjenopprettningen og formateringen.Husket jeg at jeg hadde 350 bilder fra Folkehøyskole året mitt på c:disken (Program=Photowise,Fil=Image.jpg. Kan du hjelpe meg, de bildene betyr alt for meg. Hvis du ikke kan hjelpe meg,kan du væreså snill å prøve å finne noen andre som kan dette. Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ikke bruke disken, slik som Morsk sier, dvs. at du ikke må slå på PC'en. Mulig at noen på IBAS er snill og gir deg noen råd, men normalt koster det en formue bare å banke på døren hos det firmaet.

Det finnes programmer som kan søke etter slettede filer, men du må da helst installere disken din som en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis filene bare var slettet ville det vært en relativt grei sak å finne dem tilbake, forutsatt at du ikke hadde brukt disken i mellomtiden. Men med en full reinstallering som har overskrevet alt må det hardere metoder til verks - medmindre du vil bruke veldig mye penger hos IBAS tror jeg nok du kan avskrive bildene, dessverre. Og så husker du kanskje å ta backup neste gang :) Ikke vent med å ta backup til du skal reinstallere noe, ta jevnlig backup av alt du vil ta vare på. Du vet aldri når systemet vil krasje, og da er det for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...