Gå til innhold

Slette history for godt i ICQ


Maya

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg laget det slik at ICQ'n ikke lagrer noe i history?

Og hvor mye plass tar det som ligger i historyen? Jeg skjønner jo at det er etter hvor mye en har lagret der, men tar det stor plass og evt hvor? Har akkurat slettet fra flere år tilbake og lurer på om det kunne være det som gjorde at maskina jobba så seint?

Har nemlig store problemer med å få jobbet med noe da det hele tiden er for liten plass, og har drevet og slettet over alt. Og i kveld kom jeg plutselig på at det kanskje var noe å slette på ICQ :o)

Hilsen Maya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det icq lagrer er bare tekst. Så filene tar ikke vanvittig stor plass, men det kan jo bli noen MB etterhvert som årene går. Men de kan slettes fra innstillingene i icq - jeg husker ikke nøyaktig hvordan, siden jeg ikke har hatt icq installert siden Trillian kom :)

Hvis du opplever at maskinen arbeider tregt vil jeg anbefale deg å defragmentere harddisken. Start opp i sikkermodus (F8 under oppstart). Du finner defragmentering under Start > Programmer > Tilbehør > Systemverktøy eller deromkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...