Gå til innhold

Roses korsett i Titanic - bilde?


spirito

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt et bilde av det korsettet Kate Winslet har på seg i Titanic. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Har lett meg igjennom haugevis av bildegallerier fra filmen uten å finne noe...

Hilsen ei som skal sy seg korsett ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Kan ikke hjelpe deg...... Men du, syr du korsett? Gjort det før? med "spiler". Blir det vellykket, si fra da, så kan du vel sy på bestilling? ;-)

*strøyk i sytimene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Sy korsett er kjempevanskelig. Spiler og snøringen er veldig vanskelig å få til. (hvis du mener ordentlig spilekorsett, og ikke sånn som er populære nå..)

Se på www.vollerscorset.co.uk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Sy korsett er kjempevanskelig. Spiler og snøringen er veldig vanskelig å få til. (hvis du mener ordentlig spilekorsett, og ikke sånn som er populære nå..)

Se på www.vollerscorset.co.uk

Hei alven.

Har du kjøpt korsett der? De var bare til å få vann i munnen av :-) Om du har, hvodan gjør du det med størrelsen? Er det midje de skal ha mål av? Tilpasses Bh-størrelsen?osv.

Håper du tar deg tid til å svare om du vet.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alven

Hei alven.

Har du kjøpt korsett der? De var bare til å få vann i munnen av :-) Om du har, hvodan gjør du det med størrelsen? Er det midje de skal ha mål av? Tilpasses Bh-størrelsen?osv.

Håper du tar deg tid til å svare om du vet.

Takk

Ja, har to korsett fra Vollers, weee :)

Du måler middjen, også trekker du 5-10 cm fra tallet. (Jeg opplevde at jeg måtte trekke fra mer enn 10.) Hvis den ikke passer, kan den byttes :)

Hvis du har veldig store bryster kan det hende du burde få den sydd etter mål.(men da kan den ikke byttes). Men generelt vil jeg tro at standard-størrelsene vil passe de fleste.

De er kjempefine! :) Veldig morsomt å måle middjen når man har det på seg også. Jeg har under 60 cm feks :)

De er litt dyre, men det er ekte korsett. Og god kvalitet.

Du kan også se www.axford.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Ja, har to korsett fra Vollers, weee :)

Du måler middjen, også trekker du 5-10 cm fra tallet. (Jeg opplevde at jeg måtte trekke fra mer enn 10.) Hvis den ikke passer, kan den byttes :)

Hvis du har veldig store bryster kan det hende du burde få den sydd etter mål.(men da kan den ikke byttes). Men generelt vil jeg tro at standard-størrelsene vil passe de fleste.

De er kjempefine! :) Veldig morsomt å måle middjen når man har det på seg også. Jeg har under 60 cm feks :)

De er litt dyre, men det er ekte korsett. Og god kvalitet.

Du kan også se www.axford.com

Arg..skrev feil

www.axfords.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Ja, har to korsett fra Vollers, weee :)

Du måler middjen, også trekker du 5-10 cm fra tallet. (Jeg opplevde at jeg måtte trekke fra mer enn 10.) Hvis den ikke passer, kan den byttes :)

Hvis du har veldig store bryster kan det hende du burde få den sydd etter mål.(men da kan den ikke byttes). Men generelt vil jeg tro at standard-størrelsene vil passe de fleste.

De er kjempefine! :) Veldig morsomt å måle middjen når man har det på seg også. Jeg har under 60 cm feks :)

De er litt dyre, men det er ekte korsett. Og god kvalitet.

Du kan også se www.axford.com

Tusen takk for svar:-) Har alltid drømt om et slikt ett, og nå er det vel på tide? Men,jeg bruker D-cup...mulig jeg bare kan sende inn målene da? Vet du om det blir dyrere?

jada, jeg maser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg...... Men du, syr du korsett? Gjort det før? med "spiler". Blir det vellykket, si fra da, så kan du vel sy på bestilling? ;-)

*strøyk i sytimene*

Eh...det er første gang jeg skal sy det nå...har jo sydd masse klær før, men akkurat korsett har jeg ikke gjort før!

Så jeg tør nok ikke love at det blir 100% vellykka enda ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sy korsett er kjempevanskelig. Spiler og snøringen er veldig vanskelig å få til. (hvis du mener ordentlig spilekorsett, og ikke sånn som er populære nå..)

Se på www.vollerscorset.co.uk

Takker for linken!

Jeg vet hva jeg gir meg ut på, og jeg har satt av noen uker på prosjektet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Takker for linken!

Jeg vet hva jeg gir meg ut på, og jeg har satt av noen uker på prosjektet ;-)

Ikke for å skuffe deg, men hjemmelagede blir aldri like bra. Har sett korsett sydd fra systuer uten å bli særlig imponert

Husk å forsterke med horisontale bånd.

Lykke til i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alven

Tusen takk for svar:-) Har alltid drømt om et slikt ett, og nå er det vel på tide? Men,jeg bruker D-cup...mulig jeg bare kan sende inn målene da? Vet du om det blir dyrere?

jada, jeg maser....

Hm...ikke godt å si. Selv har jeg bare b-cup.

Anbefaler at du mailer de og spør, de er veldig hjelpsomme der.

(Fikk såååå lyst på et nytt nå..sukk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skuffe deg, men hjemmelagede blir aldri like bra. Har sett korsett sydd fra systuer uten å bli særlig imponert

Husk å forsterke med horisontale bånd.

Lykke til i hvert fall.

Takk for tipsene! Kanskje jeg legger ut et bilde når det blir ferdig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...