Gjest Lionnnn Skrevet 27. juni 2002 Skrevet 27. juni 2002 Gisp! Det tenkte jeg ikke på. Allerede hjemme????????????? 0 Siter
Melaisa Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Skrevet 27. juni 2002 Gisp! Det tenkte jeg ikke på. Allerede hjemme????????????? Klokken fem var vi på kino. FEM!!! 0 Siter
Gjest Lionnnn Skrevet 27. juni 2002 Skrevet 27. juni 2002 Klokken fem var vi på kino. FEM!!! Herregud! Det hadde jeg ikke rukket om jeg hadde pisset i vinkel. 0 Siter
livato Skrevet 28. juni 2002 Skrevet 28. juni 2002 Takk, det samme. Da jeg kom inn døren hjemme, hørte TA stemmen min, og begynte å rope på meg. Så begynte han å grine. Jeg gikk inn, og vips så sovnet jeg. Og nå er det vel for seint å ønske Lionn god ferie også..... Men filmen var ålreit den! 0 Siter
Melaisa Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Skrevet 28. juni 2002 Takk, det samme. Da jeg kom inn døren hjemme, hørte TA stemmen min, og begynte å rope på meg. Så begynte han å grine. Jeg gikk inn, og vips så sovnet jeg. Og nå er det vel for seint å ønske Lionn god ferie også..... Men filmen var ålreit den! BA synes Spiderman er pinlig. Lurer på hvem de sender for å vurdere slike filmer, og hvilke kriterier de følger. Det kan da umulig være de samme kriteriene som BT og VG har brukt.... Jaja. I dag har jeg vært og trent + spist en dagsrasjon allerede.... 0 Siter
livato Skrevet 28. juni 2002 Skrevet 28. juni 2002 BA synes Spiderman er pinlig. Lurer på hvem de sender for å vurdere slike filmer, og hvilke kriterier de følger. Det kan da umulig være de samme kriteriene som BT og VG har brukt.... Jaja. I dag har jeg vært og trent + spist en dagsrasjon allerede.... Kanskje det var Tore Bøe. Han liker ikke eventyr/action filmer. Snål skrue. Har du sjekket 0 Siter
Melaisa Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Skrevet 28. juni 2002 Kanskje det var Tore Bøe. Han liker ikke eventyr/action filmer. Snål skrue. Har du sjekket Næsj. Jeg gir faen. Det er bare litt merkelig.Ikke særlig profft å la egne meninger gå foran de saklige kravene. Når reiser dere på ferie? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.