Gå til innhold

Hvem er her nå?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Var så kjedlig her så jeg lurte bare på hvem som er her nå?

Ting går tregt,kanskje ferien setter sine spor nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg desverre, men nå er det dagen da. Kan ikke du komme å dra meg ut av dette kjedelige dolfjolleriet ? Hæ (faen)

*sparker shandy på ferietur*

Jeg venter en hel eske full av bøker som mamma sendte forrige torsdag, da blir det nok mindre DOL på meg en stund fremover! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sparker shandy på ferietur*

Jeg venter en hel eske full av bøker som mamma sendte forrige torsdag, da blir det nok mindre DOL på meg en stund fremover! :-)

Enda tregere når du blir borte også :(

Det blir antagelig fisketur til Ble i helgen. Så morsomt atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda tregere når du blir borte også :(

Det blir antagelig fisketur til Ble i helgen. Så morsomt atte.

Helt borte blir jeg nok ikke, men det virker som om det er veldig mange som er på ferie nå! Eller er det pent vær i Norge nå?

Jeg har vondt i skinnleggene i dag, uten om den vanlige syklingen på 2 mil gikk jeg i flere timer i butikker med nye sandaler, jeg fant noen truser men det er jo nesten umulig å finne normale BHer uten pushup og tykke polstringer! :-/

Skulle ha hatt H&M her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg desverre, men nå er det dagen da. Kan ikke du komme å dra meg ut av dette kjedelige dolfjolleriet ? Hæ (faen)

hehe synes du også det er kjedelig? Merkelige greier, hvorfor kommer vi igjen og igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...