Gå til innhold

Angående Tre Små Kinesere. :o)


Poetica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm tror faktisk ikke at jeg har hørt noe av dem, ikke som jeg kan komme på i farta i hvertfall, men så fort jeg får den nye PCen hjemme til å fungere så skal jeg laste ned noe å sjekke dem ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm tror faktisk ikke at jeg har hørt noe av dem, ikke som jeg kan komme på i farta i hvertfall, men så fort jeg får den nye PCen hjemme til å fungere så skal jeg laste ned noe å sjekke dem ut!

Det der e nå av det værste æ har hørt! :oO (At du itj har hørt om dæm, assa!)

;o)

Gudd nait, SDD!

:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er på jobb og kan ikke laste ned noe her. Jeg håper jeg får opp ny PC hjemme i løpet av helgen, men akkurat nå har jeg lite tilgang til slikt hjemmefra..:)

Det er ille å ikke skru på dataen når jeg våkner om morgenen, tror jeg har blitt jævla avhengig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der e nå av det værste æ har hørt! :oO (At du itj har hørt om dæm, assa!)

;o)

Gudd nait, SDD!

:o))

Ja, jeg vet, men jeg har hørt om dem. Vet bare ikke om jeg har hørt noe av dem.

Men de skal sjekkes ut. Får vel den nye PCen klar hjemme i løpet av helgen, og da skal jeg laste ned noe.

Fysj, jeg rota over her. Var sikker på at du hadde svart meg over her, men ser nå at det var ditt første innlegg jeg leste igjen. Er litt uvant dette nye systemet, selv om jeg helt klart synes de har vært flinke denne gangen :)

Gudd nait to yu tu, så får jeg jobbe litt videre.. eh, dvs, se om det er noe jeg kan våse om her på dol i de sene natterstimer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

God Morgen! Har de virkelig gitt ut så mange plater?

Den Hjertemedisinplata åpna ørene mine, flytta inn i egen leilighet for 1. gang,på den tiden, og spillte den masse. Bare gode minner om dem jeg også. Selv om de ikke kan måle seg med dine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Morgen! Har de virkelig gitt ut så mange plater?

Den Hjertemedisinplata åpna ørene mine, flytta inn i egen leilighet for 1. gang,på den tiden, og spillte den masse. Bare gode minner om dem jeg også. Selv om de ikke kan måle seg med dine:-)

Ja, de har faktisk det... Jeg mangler ei. Må vel skaffe meg den også, så samlinga blir komplett.:o)

Jeg har hørt plata om igjen og om igjen, det er så mange herlige sanger de har samla på denne - selv om jeg nok savner minst ett par stykker.

Nå er det helg, og i morra rykker det inn 15 7 åringer til forskuddsfeiring av 7 åringen vår. Så nå skal jeg bake litt muffins og sånn. :o)

Go' hælg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...