Gå til innhold

hemorrider, hvordan bli kvitt det?


Gjest Anonym-hemo

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym-hemo

Til min store forskrekkese fant jeg ut i går at jeg ha fått noe nytt! nemlig en hemorride! pleier liksom ikke å titte der nede hver dag, men gjorde det i går pga. behandling av skjedekatarr og da fant jeg noe jeg ikke ville finne.

men hvordan blir jeg kvitt faenskapet? har bare en foreløpig, kommer det flere? Hva kommer det av? kan det ha noe å gjøre med minipille-bruk? Er ingen anal-sex fan for å si det sånn. HJELP!!!

: ( Nå tør jeg i hvert fall ikke vise rumpa mi til kjæresten når vi har sex. Skjer det først noe dritt, så må det selvfølgelig skje mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym-hemo

Du går til legen, så får du respt på medisin som fjerner den!

har lest litt om det nå, men skjønner ikke hvorfor det har dukket opp! Irriterer meg. Jeg er tross alt bare 20 år.

Jeg går ikke til legen og får en finger oppi rassen! Og i hvert fall ikke masse slager og dritt.. Jeg hater å gå til legen, og går i hvert fall ikke når jeg må blotte rasstussen.

Finnes det ikke noe kjerringråd, eller noe jeg kan kjøpe reseptfritt? Noe som kverker faenskapet?

Er det sånn at når man først har fått det er det vansklig å bli kvitt det? Jeg har et hudflak/hudklump. Kan jeg ikke prøve å stappe den inn? BInde tråd rundt sånn man gjør med vorter? Kline på noe savle, stikkpiller?

Er ikke vondt, men ubehgelig også klør det som faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest litt om det nå, men skjønner ikke hvorfor det har dukket opp! Irriterer meg. Jeg er tross alt bare 20 år.

Jeg går ikke til legen og får en finger oppi rassen! Og i hvert fall ikke masse slager og dritt.. Jeg hater å gå til legen, og går i hvert fall ikke når jeg må blotte rasstussen.

Finnes det ikke noe kjerringråd, eller noe jeg kan kjøpe reseptfritt? Noe som kverker faenskapet?

Er det sånn at når man først har fått det er det vansklig å bli kvitt det? Jeg har et hudflak/hudklump. Kan jeg ikke prøve å stappe den inn? BInde tråd rundt sånn man gjør med vorter? Kline på noe savle, stikkpiller?

Er ikke vondt, men ubehgelig også klør det som faen!

Når noen ber om kjerringråd, kommer Babette løpende som en vind.

Prøv å smøre honning på hemorroiden. Det skal visstnok hjelpe. Du får også kjøpt reseptfrie salver på apoteket.

Hemorroider er ingenting å være flau for, det kan ramme alle.Men jeg har det faktisk på samme måte som deg når det gjelder legebesøk, om det kan være noen trøst. Vanlig GU tar jeg på strak arm, men....

Likevel: Er du ille plaget, bør du gjøre deg kjekk og gå til legen. Han eller hun vil synes det er et helt dagligdags problem.

Ren Aloe Vera-gele kan muligens lindre kløen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...soneterapi fjernet min(e) hemorieder raskt og effektivt.

Du finner også salver på apoteket reseptfritt.

Til slutt, en liten vits, som illustrerer hvor vanlig det er med hemorider (for det er det, men det er kanskje ikke det man roper høyest om i alle omgivelser):

- Hva er likheten mellom hemorider og BMW??

- Annenhvert rævhøl har det..!!

;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest litt om det nå, men skjønner ikke hvorfor det har dukket opp! Irriterer meg. Jeg er tross alt bare 20 år.

Jeg går ikke til legen og får en finger oppi rassen! Og i hvert fall ikke masse slager og dritt.. Jeg hater å gå til legen, og går i hvert fall ikke når jeg må blotte rasstussen.

Finnes det ikke noe kjerringråd, eller noe jeg kan kjøpe reseptfritt? Noe som kverker faenskapet?

Er det sånn at når man først har fått det er det vansklig å bli kvitt det? Jeg har et hudflak/hudklump. Kan jeg ikke prøve å stappe den inn? BInde tråd rundt sånn man gjør med vorter? Kline på noe savle, stikkpiller?

Er ikke vondt, men ubehgelig også klør det som faen!

På apoteket får du kjøpt salve og stikkpiller av merket Alcos Anal (du kan søke på navnet på f.eks. www.kvasir.no for å få vite mer). Dette er ett middel mot hemorider. Det finnes også en reseptfri salve som heter Scheriproct, som er ett alternativ med litt annen virkemåte. Stikkpiller av Scheriproct er på resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...