Gå til innhold

Best uten alkohol, eller?


Gjest Lureguri

Anbefalte innlegg

Gjest Lureguri

Det har seg slik at jeg er kraftig betatt av en mann og han har det på samme måte. Vi er imidlertid begge opptatt så det kan ikke bli noe mer mellom oss. Vi har pratet om det og ingen av oss vil være utro. Det betyr ikke at forelskelsen min automatisk er gått over, men jeg håper da inderlig at den gjør det snart.

Vi har felles kjente og sees noen ganger i helgene.

Jeg vet jeg kommer til å se ham på lørdag, og jeg er altså IKKE upåvirket av ham.

Så lenge jeg har det sånn, vil det da være best å holde seg fullstendig edru på fest??

Hva er deres erfaringer med denslags?

Er det større sjans for å holde hodet kaldt og følelsene bedre under kontroll når man ikke nyter alkohol?

Jeg må ta alle forhåndsregler i den situasjonen jeg er nå nemlig.... :)

Hva sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt forslag er at du kan godt ta litt alkohol, men begrense dette litt. Det er lett at man lar følelsene råde når man har fått litt innadbords. Jeg hadde i allefall ikke drukket noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrens alkoholinntaket ditt på den festen. Du trenger ikke være helt avhold, men drikk ikke mye er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lureguri

Jeg sier at det beste ville vært om du holdt deg hjemme.

Kan ikke holde meg hjemme hver gang det er en sjanse for at han er et sted. Vi har felles venner og jeg kan ikke bare melde meg ut.

Til deg favn; jeg er godt over 18. Noen ganger hender det likevel jeg vil ha synspunkt på ting og tang. Håper det går greit for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...