Gå til innhold

Kan noen hjelpe...Sykkelbutikk på Økern, Oslo


Gjest Monika

Anbefalte innlegg

Gjest Monika

Hei, lurer på om noen kan hjelpe meg. Er absolutt avhengig av å finne tilbake til det store lagerutsalget der jeg kjøpte min sykkel for et halvt år siden. MEN jeg hukser ikke hva det heter der. Alt jeg vet er at jeg kjørte opp Trondheimsveien, og mon Økern...Der lå det et stort sykkel-utsalg, som solgte masse billig.

Årsak til at jeg må ha tak i dem, har med forsikringen på sykkelen å gjøre.

Noen som vet hva firma heter?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at det var Økern? Jeg vet om noen som solgte billige sykler litt lengre opp langs Østre Aker Vei.De ligger nedenfor Kalbakken på et industriområde. De het Sykkel-engros, hvis jeg ikke husker feil. Veldig billige sykler og sikkert litt dårlige. Trenger du mer info, eller var dette feil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg igjen!

Er du sikker på at det var Økern? Jeg vet om noen som solgte billige sykler litt lengre opp langs Østre Aker Vei.De ligger nedenfor Kalbakken på et industriområde. De het Sykkel-engros, hvis jeg ikke husker feil. Veldig billige sykler og sikkert litt dårlige. Trenger du mer info, eller var dette feil ?

Hei! Takk for svar! Du har helt rett, det var ved Kalbakken. Og ja, det var ved et industriområde.

Var det sykkel-engros de het ja? Da får jeg prøve å ringe opplysningen etter nummeret deres.

TUSEN takk, du har vært til stor hjelp! Får håpe dette er rett, da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for svar! Du har helt rett, det var ved Kalbakken. Og ja, det var ved et industriområde.

Var det sykkel-engros de het ja? Da får jeg prøve å ringe opplysningen etter nummeret deres.

TUSEN takk, du har vært til stor hjelp! Får håpe dette er rett, da! :-)

De har annonser i Aften Aften fler ganger hver uke.

De ligger i Sven Oftedals vei, tlf 23336000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...