Gå til innhold

ang lønnsøkning i forbindelese med g


Gjest forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret

Forsto det slik fra et tidligere svar at pga at g økte vil også attføringsutbetalingene øke tilsvarende. Jeg har ikke hatt noen forandring - hva kan det skyldes - har du anelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det nye grunnbeløpet (G) ble nylig vedtatt, det tar nødvendigvis litt tid før de nye ytelsene blir beregnet og utbetalt.

Du kommer til å få en etterbetaling f.o.m 1.mai, men vil nok først få det inn på konto i juli eller august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret

Det nye grunnbeløpet (G) ble nylig vedtatt, det tar nødvendigvis litt tid før de nye ytelsene blir beregnet og utbetalt.

Du kommer til å få en etterbetaling f.o.m 1.mai, men vil nok først få det inn på konto i juli eller august.

Takk for svar:O)

vet du hvor mye det øker? Blir det prosentvis like mye som g?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:O)

vet du hvor mye det øker? Blir det prosentvis like mye som g?

Nei, det er nok komplett umulig for meg å si hvor mye mer du får pr. måned. Det kommer an på hvor mye du har i dag og om du har noen tillegg/fradrag.

Jeg vet bare at nytt grunnbeløp er 54.170, det gamle var på 51.360.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene Grøneng

Det skyldes at G nettopp er endret (26/6), så det kommer i alle fall ikke før juli-utbetalingen (med etterbetaling fra 1/5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...