Gå til innhold

Så var det endelig over.


kie

Anbefalte innlegg

For de som husker den saken jeg hadde mot arbeidsgiveren som sparket meg da jeg ble sykmeldt/gravid.

Jeg "ga meg" jo, men ba retten avgjøre spørsmålet om saksomkostninger. Og nå har svaret kommet.

Dommeren mener at jeg hadde rimelig god grunn til å gå til sak, at arbeidsgivers (flere forskjellige!) versjoner var heller tvilsomme og at jeg neppe ville ha tapt en evt. rettsak.

Dessuten bemerket dommeren at jeg fikk mine sykepenger til tross for arbeidsgiver.

Derfor skal altså arbeidsgiver betale mine advokatutgifter! *jubler*

Så utrolig godt å bli trodd!!

Arbeidsgiveren er en luring, så han betaler neppe frivillig, men...

JEG BLE TRODD!!

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så flott! Nå har du all grunn til å feire! :-)

Jepp!

Det er godt å se at det "lønner seg" å snakke sant.

At ingen trodde arbeidsgiveren når han sa diverse ting om meg.

Men, det skal bli rart å være "kreditor". Jeg må jo betale advokaten først. Og dette er jo som sagt en skikkelig luring av en arbeidsgiver, så det kan ta sin tid.

I tillegg vet jeg jo at arbeidsgiver brukte sånne skikkelig dyre "topp-advokater" og prøvde å "skremme" min mer enkle og rimelige advokat med navnene på disse "hot-shot" advokatene.

De brukte et svært firma som jobber mye innen skipsrederi, og dette firmaet satte selvsagt 3 stk på saken..

Så i tillegg til den veldig billige regningen fra min advokat (han ble anbefalt til meg av LO fordi han ikke skriver fakturaer med "høygaffel") må arbeidsgiver altså betale dette dyre firmaet.

*gnir meg i hendene*

Og så vet de jo at dersom de gjør dette mot en annen ansatt, så er det ikke så sikkert de slipper unna med det. Jeg ga meg jo, tross alt.

Også de som prøvde å forhandle med at de skulle "korrigere opplysningene til trygdekontoret" sånn at jeg fikk sykepengene mine dersom jeg gikk stille.

Ha! Jeg fikk sykepengene mine og "medhold" i retten uten deres "hjelp". Det holdt heldigvis å snakke sant. Ikke for trygdekontoret, men for fylkestrygdekontoret og tingretten.

Dessuten er det _veldig_ godt å se at ingen trodde på at jeg ikke kunne jobben min (den 3. eller 4. versjonen deres). Da hadde liksom tidliger arbeidserfaring og arbeidet for den laudkarakteren innen faget vært litt bortkasta...

*danser*

Jeg ble trodd, jeg ble trodd, jeg ble trodd!!!!

Men skummelt er det at dette er et firma som driver på med helseforsikring...

Uff, jeg babler! ;-)

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kie:o)

Bestandig godt med en bekrefteles på at man snakker sant:o)

Å kjekt at du slipper de utgiftene også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp!

Det er godt å se at det "lønner seg" å snakke sant.

At ingen trodde arbeidsgiveren når han sa diverse ting om meg.

Men, det skal bli rart å være "kreditor". Jeg må jo betale advokaten først. Og dette er jo som sagt en skikkelig luring av en arbeidsgiver, så det kan ta sin tid.

I tillegg vet jeg jo at arbeidsgiver brukte sånne skikkelig dyre "topp-advokater" og prøvde å "skremme" min mer enkle og rimelige advokat med navnene på disse "hot-shot" advokatene.

De brukte et svært firma som jobber mye innen skipsrederi, og dette firmaet satte selvsagt 3 stk på saken..

Så i tillegg til den veldig billige regningen fra min advokat (han ble anbefalt til meg av LO fordi han ikke skriver fakturaer med "høygaffel") må arbeidsgiver altså betale dette dyre firmaet.

*gnir meg i hendene*

Og så vet de jo at dersom de gjør dette mot en annen ansatt, så er det ikke så sikkert de slipper unna med det. Jeg ga meg jo, tross alt.

Også de som prøvde å forhandle med at de skulle "korrigere opplysningene til trygdekontoret" sånn at jeg fikk sykepengene mine dersom jeg gikk stille.

Ha! Jeg fikk sykepengene mine og "medhold" i retten uten deres "hjelp". Det holdt heldigvis å snakke sant. Ikke for trygdekontoret, men for fylkestrygdekontoret og tingretten.

Dessuten er det _veldig_ godt å se at ingen trodde på at jeg ikke kunne jobben min (den 3. eller 4. versjonen deres). Da hadde liksom tidliger arbeidserfaring og arbeidet for den laudkarakteren innen faget vært litt bortkasta...

*danser*

Jeg ble trodd, jeg ble trodd, jeg ble trodd!!!!

Men skummelt er det at dette er et firma som driver på med helseforsikring...

Uff, jeg babler! ;-)

Ha en flott helg!

Så flott, kie!

*tar en sympatisvingom*

Siden det er et firma innen helseforsikring: hvis du ikke har sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kie:o)

Bestandig godt med en bekrefteles på at man snakker sant:o)

Å kjekt at du slipper de utgiftene også da.

Jepp!

Selv om jeg må legge ut, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! :)) Grattis :)) Kan tenke meg det var en herlig følelse å bli trodd.

Ja, det var utrolig godt!

Fikk jo litt bakoversveis av alle løgnene til arbeidsgiver og måten jeg ble fremstilt på.

Men, heldigvis kan jeg kanskje si, så jugde han/de så mye at de gikk i surr. Og dermed var det heldigvis tydelig for dommeren hvem som snakket sant.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...