Gå til innhold

Det er såååå alt for gøy å bruke penger *sukk*


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Jeg er ikke klok! Vi har spist ute, fordi jeg var lei matlaging...så dro vi på tivoli, og det er jo morro å kjøre karusell...Å ta lodd...Så måtte jeg ha sigaretter...og litt brus og noen lodd til..for tenk om jeg vannt...Også maste minstemann på en tur til...

Også solgte de solbriller, har litt dilla på det........

1900.- spjong. Borte vekk.

Vel,gøy var det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke riktig klok du Lillelurven:) Men nå er det svært dyrt å gå på tivoli så jeg skjønner godt at det gikk så mye penger da:)

Sambo er på fest i kveld, så jeg er datamaskinenke*s* MSN senere kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Du er ikke riktig klok du Lillelurven:) Men nå er det svært dyrt å gå på tivoli så jeg skjønner godt at det gikk så mye penger da:)

Sambo er på fest i kveld, så jeg er datamaskinenke*s* MSN senere kanskje?

he,he kunne reist til Oslo for de pengene jeg har bolsa vekk på et par dager..sommer er gøy, og dyrt*s*

Ja, håper det,(msn) må vel være litt sosial også. Både med 14 åring, og sambo som er sovna etter dager med jobbing til langt på kveld. Han jobber..jeg bruker pengene:-) Grei ordning!

Dessuten, det kosta 30.- pr. tur i karusell...klart det går penger.*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...