Gå til innhold

KOrt kjole i bryllup?


Snask

Anbefalte innlegg

Arrgh...

Typisk meg, men eg skal altså i bryllup i morgon. Kjolen eg hadde planlagt ser heilt idiot ut i dag... Dvs uaktuel!

Har ein kort og utringa og fin kjole, men no treng eg skikk og bruk-råd. Kan eg ha det i bryllaup?

KOrleis er kleskoden eigentleg? Det står kjole/dress/smoking i invitasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det bare hadde stått smoking så er det lang kjole.

Hvis det bare hadde stått dress, så kan man velge lang eller kort.

Den kleskoden der, dekker egentlig inn alt av klær den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvor kort den er. Dekker den knapt stussen så kan du bare glemme det! Går den ned mot knærne er det nok greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla

jeg var i bryllup forrige helg og der var det alle slags kjoler. alt fra ALT FOR KORT, til lange og meget elegante.

jeg foretrakk de lange og meget elegante..

fikk inntrykk av at det ikke har så mye å si om hvor lang kjolen er, mer hvordan du bærer den - med eller uten stil.

har du en kort kjole og den er nydelig på deg, er det bedre enn om du går med en stor posete kjole som ikke kler deg.

i think you get my point..

et lite tips til slutt: bedre å ha den litt for lang, enn litt for kort :)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i bryllup forrige helg og der var det alle slags kjoler. alt fra ALT FOR KORT, til lange og meget elegante.

jeg foretrakk de lange og meget elegante..

fikk inntrykk av at det ikke har så mye å si om hvor lang kjolen er, mer hvordan du bærer den - med eller uten stil.

har du en kort kjole og den er nydelig på deg, er det bedre enn om du går med en stor posete kjole som ikke kler deg.

i think you get my point..

et lite tips til slutt: bedre å ha den litt for lang, enn litt for kort :)

lykke til!

Ikke enig. Hvis en sexy dame hadde stilt i mitt bryllup i en pintrang, kort og utringet deilighet som alle gutta sikla etter, hadde hun faen meg fått låne et laken å tulle seg inn i.

BRUDEN skal være vakker, resten skal være ordentlig kledd, pene nok, men ikke oppsiktsvekkende. Det er HELT galt å være oppsiktsvekkende sexy i et bryllup. Uansett om alternativ er ein teir pose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilla

Ikke enig. Hvis en sexy dame hadde stilt i mitt bryllup i en pintrang, kort og utringet deilighet som alle gutta sikla etter, hadde hun faen meg fått låne et laken å tulle seg inn i.

BRUDEN skal være vakker, resten skal være ordentlig kledd, pene nok, men ikke oppsiktsvekkende. Det er HELT galt å være oppsiktsvekkende sexy i et bryllup. Uansett om alternativ er ein teir pose.

ja, det angående bruden er jeg enig i. det er brudeparets dag.

jeg ville ha putta "en pintrang, kort og utringet deilighet" under ALT FOR KORT!

og som jeg sa. bær kjolen med stil! "en pintrang, kort og utringet deilighet" vil jeg ikke kalle stil i et bryllup! eller finere selskap for den saks skyld..

men du har vel hørt om en mellomting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje det at eg vart så mykje klokare, men det er nok at nokon reagerer...

Den er ikkje ultrakort, men utringa og med mine puppar (70F) vert det eit lite blikkfang. Dvs eg vil ikkje la mine puppar stråle over bruden og tar på meg noko anna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje det at eg vart så mykje klokare, men det er nok at nokon reagerer...

Den er ikkje ultrakort, men utringa og med mine puppar (70F) vert det eit lite blikkfang. Dvs eg vil ikkje la mine puppar stråle over bruden og tar på meg noko anna :-)

hehe :) Du hadde nok neppe tatt oppmerksomheten fra bruden den dagen uansett. Oppmerksomhet hadde du nok fått ja, men ikke så det gikk utover bruden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det angående bruden er jeg enig i. det er brudeparets dag.

jeg ville ha putta "en pintrang, kort og utringet deilighet" under ALT FOR KORT!

og som jeg sa. bær kjolen med stil! "en pintrang, kort og utringet deilighet" vil jeg ikke kalle stil i et bryllup! eller finere selskap for den saks skyld..

men du har vel hørt om en mellomting??

Ja, jeg har hørt om mye rart, jeg.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...