Gå til innhold

Non som har peil på insekter?


Aishana

Anbefalte innlegg

Håper det er noen her som har litt peil på insekter, to ganger nå har vi funnet et ekkelt dyr inne i leiligheten + at jeg akkurat så en ute på trappa nå.

De er svarte, avlange med vinger!!! Skallet er hardt. De kan se ut som en blanding av saksedyr og tordivel. Vi er redd for at de er i slekt med kakkerlakker??

Håper non har en anelse om hva jeg prater om, uansett, det er kvalmt å finne de inne i huset!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er neppe farlige selv om det er ekkelt å ha dem i hus.

Mulig det er samme type insekt som jeg var plaget med der jeg bodde før. Da kom de inn gjennom vinduet(da det var igjen). Jeg brydde meg ikke så mye om dem. Men en gang reagerte jeg. Jeg hadde lagt meg, og hørte plutselig at det datt et insekt ned fra vinduskarmen. Så hørte jeg et fela leven og lurte på om det var invasjon. Men da var det bare et insekt som hadde havnet oppi en plastikkpose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en løpebille. Helt svart, 1/2 cm bred og et par ca lang? Helt ufarlig, men ikke så morsomt å finne dem inne alikevel. Jeg klarer ikke å tråkke på dem for å kverke dem heller for det knaser så vemmelig når de tråkkes på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...