Gå til innhold

ER dette normalt? OM sex egentlig... Litt langt


modell

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å skrive dette enkelt...

Jeg har en fgf(fucking good friend). HAn har en kjæreste, men han skal gjøre det slutt (de er på ferie nå skjønner du..) Jeg har holdt på med ham i ca 4mnd.

Han er utro mot dama si, og har vært utro før, derfor vil ikke jeg bli sammen med ham eller bli følelsesmessig innvolvert.

Dette er litt vanskelig å legge frem, men jeg hadde trekant med ham og min beste venninne i helgen, men jeg og venninnen min gjorde ikke noe med hverandre under beltestedet ettersom hun hadde mensen...

Problemet er at han er en kollega av meg, venn av meg og broren min og egentlig bestis med hele familien min.

Jeg kan ikke bli sammen med ham for han er en utro jævel, men vi har nå et forhold.

IKke nok med at han er utro MED meg, men idag fant jeg ut at han er utro MOT meg også!!! Han hadde sex alene med venninnen min igår!!

Vet ikke helt om jeg skal deppe og dumpe ham helt, eller om jeg skal være med på moroa, for hvis jeg blir med blir det jeg og venninnen min som dele på ham og har trekant med ham.

Vet at dette er litt rart, men please kom med råd eller ihvertfall noen kommentarer...

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan han være utro mot deg ettersom dere ikke har et forhold?

Det er det jeg på en måte ikke vet.. VI har jo et forhold men jeg har jo ikke nektet ham å ha sex med andre....

Jeg tror egentlig jeg er redd for å miste ham, tror jeg har begynt å bli litt følelsesmessig involvert....

Men på en annen side kan han stikke til helvete, og det kan jo jeg og, for å ha vært otro mot den offisielle dama hans...

Nei dette er bare en stor krusidull tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er ikke det minste rart.

Du skriver at du ikke vil være følelsesmessig engasjert? Sorry, for sent. Innlegget ditt lyser av følelsesmessig engasjement. Du trenger ikke lyve for oss, vi arresterer deg ikke for å bli forelsket mot din plan, vi er ikke romanse-politi, bare fremmede på nett.

Du skriver at han bedrar dama med deg, og du har vært med på trekant med ham. Ja, så har du med dine handlinger gjort det kalrt at du er sex-venninne og ikke noen å ta sånne hensyn til. Så du har ingen grunn til å bli overraska.

Mitt totalt ukvalifiserte råd (fordi jeg ikke er deg eller han og ikke vet hva dere tenker/føler/vil/ønsker) er:

Siden du åpenbart er forelska, så har du to muligheter:

1. Ta sjansen og si det til han, og si du vil ha han for deg selv.

2. Dropp han og håp det går over.

Siden nummer en er dritskummelt, og nummer to er nesten umulig, kommer du sannsynligvis til å prøve en hanglende middelvei. Og ende opp med å bli enda mer lei deg, og kanskje forbanna nok til å droppe han likevel.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Tror nok ikke du har noe å syte over om at han er utro MOT deg. Er dere sammen da? Han har jo en annen kjæreste? Tror ikke du skal satse på at han skal gjøre det slutt med henne heller siden dere har holdt på i allerede fire månender nå. Dropp fyren. Du trenger ikke fortsette å ha sex med han bare fordi han er en god venn av familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt "normalt"? Finn deg en fyr du kan stole på - du ender bare opp med å bli lei deg på denne måten. Hvor gamle er dere, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...