Gå til innhold

Lyst til å bli med


Gjest NN i dag

Anbefalte innlegg

Gjest NN i dag

Jeg har så lyst til å være med kjæresten min i morgen. Han skal på byen. Med en kamerat. Jeg har så lyst til å være med... Det er ikke noe ren guttetur heller. Vorspiel hos venninner av han... *snufs*

hjertesukk fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest santana

Bli med da vel. Eller gå ut med noen andre. Fritt valg på øverste hylle. Det er jo greit å gå ut hver for seg i blant, da. Jeg gidder i alle fall ikke gå ut med sambo hver gang han er ute med kamerater eller venninner - med kameratene blir det bare kjeeedelig guttepreik, og venninnene er ikke akkurat min type de heller. Men vi har jo felles venner som vi trives godt sammen med begge to også da - og jeg har selvsagt mine kamerater og venninner jeg går ut med, som sambo kjeder livet av seg sammen med og helst unngår :) Av og til er det deilig å gå ut uten haleheng, enda så glad man er i halehenget sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NN i dag

Bli med da vel. Eller gå ut med noen andre. Fritt valg på øverste hylle. Det er jo greit å gå ut hver for seg i blant, da. Jeg gidder i alle fall ikke gå ut med sambo hver gang han er ute med kamerater eller venninner - med kameratene blir det bare kjeeedelig guttepreik, og venninnene er ikke akkurat min type de heller. Men vi har jo felles venner som vi trives godt sammen med begge to også da - og jeg har selvsagt mine kamerater og venninner jeg går ut med, som sambo kjeder livet av seg sammen med og helst unngår :) Av og til er det deilig å gå ut uten haleheng, enda så glad man er i halehenget sitt :)

vi har felles venner. og han skal ut med de. de andre venninnene mine er i syden... vi har en liten krangel pga noe dumt jeg gjorde på fest... *skamme seg*. så han vil helst ikke at jeg skal ut. Spørs på humøret hans, men jeg gidder ikke begynne en krangel ved å spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har felles venner. og han skal ut med de. de andre venninnene mine er i syden... vi har en liten krangel pga noe dumt jeg gjorde på fest... *skamme seg*. så han vil helst ikke at jeg skal ut. Spørs på humøret hans, men jeg gidder ikke begynne en krangel ved å spørre

Når han går ut, trenger du vel ikke spørre om lov til å gå ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NN i dag

Når han går ut, trenger du vel ikke spørre om lov til å gå ut.....

Det med at jeg går ut er et litt følsomt tema enda... jeg gjorde noe dumt... men hvem skal jeg gå ut med da når han går ut med vennene våre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...