Spenning Skrevet 28. juni 2002 Skrevet 28. juni 2002 GOD sommer, drar en plikttur til det kalde nord. (selv om Solsikke sier det er varmt der:-))) Ofrer ca to uker der og gleder meg til senere på året da syden (GC) står for tur.(Blir det for kjølig venter syden i okt. og febr., mmmm). Håper dere alle får en hyggelig sommer, *det finnes ikke dårlig vær , bare klær* liker shorts best for det jeg da:-)) *solklemmer til de som tåler det* 0 Siter
Solsikke Skrevet 28. juni 2002 Skrevet 28. juni 2002 Ja i dag hadde vi 20 grader:o) Kjekt og varmt, men rart og ustabilt vær. Vi blir ikke å reise nedover dit du skal likevel, Så jeg blir vel neppe å seg deg mens du er her oppe:o) God ferie i alle fall Spenning og kos deg i nord*s* 0 Siter
Amiga Skrevet 29. juni 2002 Skrevet 29. juni 2002 Håper du får en fin ferie, synd du ikke får treffe Solsikke likevel. Dere får sikkert bra vær! :-) 0 Siter
Female Skrevet 29. juni 2002 Skrevet 29. juni 2002 God sommer til deg også.:-) Det er fint 'oppi der'..;-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 29. juni 2002 Skrevet 29. juni 2002 God tur da Spenning! Re-klemz. :-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 29. juni 2002 Skrevet 29. juni 2002 Ha en forrykende flott sommer da Spenning ! *Ferieklemser* 0 Siter
Spenning Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Skrevet 12. juli 2002 Ja i dag hadde vi 20 grader:o) Kjekt og varmt, men rart og ustabilt vær. Vi blir ikke å reise nedover dit du skal likevel, Så jeg blir vel neppe å seg deg mens du er her oppe:o) God ferie i alle fall Spenning og kos deg i nord*s* Jeg trekker altom dårlig vær nordpå denne sommeren, det har vært et fantastisk herlig vær, koste meg kollosalt:-) Dokker va hældige:_)( 0 Siter
Solsikke Skrevet 12. juli 2002 Skrevet 12. juli 2002 Jeg trekker altom dårlig vær nordpå denne sommeren, det har vært et fantastisk herlig vær, koste meg kollosalt:-) Dokker va hældige:_)( Ja ikke sant:o) Har du vært å nytt sommerværet vårres nu? Ongan va å bada i Futelva i går, de va næstn umulig å få dem ut av elva. Va der tel klokka va 9 og fortsatt va de badetempratur*s* Håpe bærre det fortsætte, men i dag regna det:( 0 Siter
Spenning Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Skrevet 12. juli 2002 Ja ikke sant:o) Har du vært å nytt sommerværet vårres nu? Ongan va å bada i Futelva i går, de va næstn umulig å få dem ut av elva. Va der tel klokka va 9 og fortsatt va de badetempratur*s* Håpe bærre det fortsætte, men i dag regna det:( Vi bada i sjøen på Reipå i går kveld klokken 23, da cvar det ca. 29 grader i lufta. I natt pøsregna det. Vi har storkost oss, ble nesten solbrent, har gått i kunn shorts siste dagene 0 Siter
Solsikke Skrevet 12. juli 2002 Skrevet 12. juli 2002 Vi bada i sjøen på Reipå i går kveld klokken 23, da cvar det ca. 29 grader i lufta. I natt pøsregna det. Vi har storkost oss, ble nesten solbrent, har gått i kunn shorts siste dagene Er du der ennå eller? Ja været har vært nydelig også reiste vi vekk. Fikk bare regn i Sverige:( 0 Siter
Spenning Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Skrevet 12. juli 2002 Er du der ennå eller? Ja været har vært nydelig også reiste vi vekk. Fikk bare regn i Sverige:( ja, er her ennå, må aklimatiseres før sengetid, dessuten er det PMStid 0 Siter
Solsikke Skrevet 12. juli 2002 Skrevet 12. juli 2002 ja, er her ennå, må aklimatiseres før sengetid, dessuten er det PMStid Lurer på om du misforsto litt jeg:o) Tenkte på her i nord jeg. Har du datan med deg eller har slekta også nett? 0 Siter
Spenning Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Skrevet 12. juli 2002 Lurer på om du misforsto litt jeg:o) Tenkte på her i nord jeg. Har du datan med deg eller har slekta også nett? Har vært datafri i to uker:-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 12. juli 2002 Skrevet 12. juli 2002 Har vært datafri i to uker:-) Hmm kan vel ikke ha vært lett*s* Men været har jo vært godt så....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.