Gå til innhold

hva kan det være?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har vært sykemeldt siden 11. april. Fikk tilsendt to utbetalingsslipper. En i slutten av april og en i begynnelsen av mai. Begge var av mindere beløp. Renet med de var for de resterende dagene arbeidsgiver ikke betalte for i april.

det er lenge siden jeg leverte min forlengelse av sykemeldingen som varte til 21.juni. Har også nå levert enda en med forlengelse ut juli. Men har ikke fått noen penger.

Kan det være legen som ikke har sendt inn en utdypende forklaring på min sykemelding? da burde jeg vel få informasjon om at de ikke har mottatt dette vel?

Eller er det arbeidsgiver som kan ha glømt å levere den videre til Trygdekontoret?

Er det trygdekontoret,arbeidsgiver eller legen jeg må kontakte?

Jeg har fått feriepenger nå i juni av arbeidsgiver, men jeg skal ikke ha ferie før i slutten av juli, kan det være grunnen?

Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...