Gå til innhold

Modell-jobber?


Gjest spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmål

Er det noen som vet om steder man kan søke om modell-jobb (ansikts-modeller, foto, etc.)

Jeg tenker ikke på klesmodell her.

Kun seriøse, saklige svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med et seriøst modell byrå da. Avtal gjerne et møte med dem så de kan se på deg ,og evt ta noen prøvebilder.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se i telefonkatalogen, og ring. Du blir sannsynligvis bedt om å ta med en mappe eventuelt,dersom de har lyst å møte deg. Eller de ber deg kanskje sende bilder i forkant.

Slike fotomapper må visst alle modeller ha, og de kan man få laget via proff fotograf som driver med sånt. Det er imidlertid dyrt, flere tusen kroner har jeg hørt. Men det er visst absolutt nødvendig, uten den mappen kommer man ingen vei.

Modellbyrået kan sikkert hjelpe deg og tipse om gode fotografer.

Elite modellbyrå er det eneste navnet jeg kommer på i farta, for jeg er ikke akkurat innenfor bransjen :-) ! Kanskje de har nettside? Har du forsøkt http://www.elite.no eller .com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...