Gå til innhold

"Skriveren er frakoblet"


veslo

Anbefalte innlegg

... er varselsen eg får når eg går inn på kontrollprogrammet til Lexmark Z31 på LPT1 (skrivaren).

Kva skal eg gjere for å koble den til?

Blir kjeeeeeempe-takknemleg for snarleg svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(du _har_ sjekket at den er tilkoblet strømnettet og på, sant? og at alle koblinger mellom maskin og skriver sitter skikkelig og der de skal?)

Prøv latmannsløsningen først: Avinstallere skriveren og installere den på nytt. Funker ikke det: Avinstaller igjen, last ned driverne fra web og installer en gang til.

Jeg har hatt Lexmarkskriver en gang. Aldri mer. Det var noe k*dd med den halvparten av tiden, og til slutt gikk jeg lei. Det er mulig jeg var uheldig, men innlegg som ditt styrker meg i troen. Sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(du _har_ sjekket at den er tilkoblet strømnettet og på, sant? og at alle koblinger mellom maskin og skriver sitter skikkelig og der de skal?)

Prøv latmannsløsningen først: Avinstallere skriveren og installere den på nytt. Funker ikke det: Avinstaller igjen, last ned driverne fra web og installer en gang til.

Jeg har hatt Lexmarkskriver en gang. Aldri mer. Det var noe k*dd med den halvparten av tiden, og til slutt gikk jeg lei. Det er mulig jeg var uheldig, men innlegg som ditt styrker meg i troen. Sorry :)

Korleis laste ned drivarar frå web? Finn dei ikkje på www.lexmark.no. Men har ikkje leita så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis laste ned drivarar frå web? Finn dei ikkje på www.lexmark.no. Men har ikkje leita så veldig.

Gjør et google-søk på merke, modell og driver. Eks: "epson stylus color 600" +driver

Da har iallfall jeg fått opp sites for nedlasting av drivere til den printeren jeg til enhver tid måtte trenge det til.

Ellers finnes jo driverne på installasjons-CD-en, men dersom av- og reinstallering ikke fungere kan det være fordi det er (blitt) en feil på driverne på CD-en. Derfor er det verdt forsøket å laste ned og installere friske drivere.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...