Solsikke Skrevet 29. juni 2002 Skrevet 29. juni 2002 på mandag reiser vi på ferie til Skellefteå. Har leid hytte der i 5 dager. Skal bli godt å komme seg litt bort. Deilig*s* 0 Siter
Amiga Skrevet 29. juni 2002 Skrevet 29. juni 2002 Håper dere får en fin tur med bra vær! Du skal vel hamstre brusbokser der? *s* 0 Siter
Vincent Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 God tur. Husk kaffe. Løfbergs Lilla. Jeg kommer torsdag kveld. 0 Siter
Line Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 God tur, Solsikke! Kos dåkker aill sammen! Æ fær no, ska bare pakk dæmm siste tingan, diværse sko og tøy for aille værfårrhåill. E nåkk ganske store variasjona i været i Sevilla, Bærgen og på fjellet! *Ferieklæm* 0 Siter
Lillelurven Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Så da er det full pakking nå da? Jeg trives virkelig med piercingen, du aner ikke...:-) Har lyst på en i leppa også...he,he Kos dokker godt, æ send sms, e næsten fri førr pænga på kortet mett...ska lad opp. pakk med måte, og ikkje stress:-) Ha en uførrglæmmelig tur. Husk Eurax! *s* 0 Siter
Solsikke Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Skrevet 30. juni 2002 Så da er det full pakking nå da? Jeg trives virkelig med piercingen, du aner ikke...:-) Har lyst på en i leppa også...he,he Kos dokker godt, æ send sms, e næsten fri førr pænga på kortet mett...ska lad opp. pakk med måte, og ikkje stress:-) Ha en uførrglæmmelig tur. Husk Eurax! *s* E ikke bynt å pakk ennu, bærre vakse klea. Nu e det litt usekkert om vi reis tel Sverige likavel. Kanskje vi kjør tel Trondheim å ser på en bil. Hmmm fundere og spekulerer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.