Gjest ikke undertegnet Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hei, jeg var hos legen for vel 1 år siden å fikk sjekket penis for noe jeg trodde var kjønnsvorter. Legen så på det, utførte ingen tester eller noe, og så det var nok det. Jeg fikk utskrevet medisin for dette, noe man penslet på. Vortene gikk ikke bort, selv etter 2 behandlinger. Jeg lurer på om det er kranspapler jeg har, så et bilde av dette og det lignet VELDIG, skal ikke selvdiagnostisere, men tror det er det. Er dette noe legene vet om? Er det noe tester jeg kan be legen kan ta for å være 100% sikker at det er/ikke er kjønnsvorter jeg har? Er bare små 1-2mm store tapperrundt penishodet. Og såvidt jeg har forstått så er kranspapler helt ufarlige? Jeg vil vite dette da jeg ikke ønsker å ta flere behandlinger for kjønnsvorter vist det ikke er det jeg har, det gjør vondt å pensle på den medisin og penis ser jo ikke ut etterpå. Har akkurat truffet noen, og vil jo ikke smitte henne med noe, så vi bruker kondom så lenge. Vil jo gjerne vite hva det er for noe 100% sikkert. Tror ikke det er kjønnsvorter heller da jeg aldri har hatt ubeskyttet sex. Smitter forresten kjønnsvorter ved oralsex? og er man helt trygg for smitte av kjønnsvorter vist man bruker kondom? Ble kanskje litt mye, men håper å få svar på dette, eventuelt gode råd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61691-kranspaplerkj%C3%B8nnsvorter-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Legen din som undersøker deg er den som kan svare på hva dette er. Det er veldig viktig for deg å vite om du har kjønnsvorter. For de vil kunne smitte. Men 1-2 mm store nupper rundt penishodet høres ikke ut som noe galt. Dette må du diskutere med legen din på nytt, for det er ikke mulig å stille noen diagnose ut fra det du sier her på internett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61691-kranspaplerkj%C3%B8nnsvorter-igjen/#findComment-269920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.