Gå til innhold

(Tittel mangler)


Gjest drolten

Anbefalte innlegg

Gjest drolten

Hadde fått med meg den nydelige dama hjem etter å ha flørta med henne i hele kveld. På vorspielet drakk jeg hjemmebrygg og tok meg 4 -5 pils etter jeg kom ut.

Så i ett tida gikk vi hjem til meg, da. Og vi hopper til køys. vi inntar posisjon 69 og det er da det fatale skjer.

Ettervirkningen av den jævla hjemmebryggen.......

Bare måtte sleppe en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tanya1365380060

Æsj...stakkars jente...:(

Jeg reagerte litt på at du skrev "skulle bare sleppe en". Altså, når du ligger i 69, så har man da vett nok i hodet til å ikke prompe!? Det er da en uskreven regel at sånt gjør man bare ikke..

Jeg syns altså at det er sinnsykt ekkelt at du dreit jenta i ansiktet, men det at du tydeligvis syns det er bare, bare å "sleppe en" når du ligger i 69 er ekkelt nok for meg.. Syns seriøst synd på de jentene som aner fred og ingen fare, og legger seg under, over eller ved siden av dine nedre deler i fremtiden..

Men stakkars, du syns vel at det var ekkelt selv (håper jeg da inderlig..), så jeg syns litt synd på deg å da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...