Gå til innhold

Tristhet...

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33

Sitter her og føler meg trist og tom.. noen som har en klem? Føler meg død følelsesmessig, men jeg VET at følelsene er der et sted..langt der inne. Er ikke her inne så ofte.. kanskje jeg skulle det litt mer? Fortrenger vel det som hendte fremdeles.. så vanskelig alt... VIL ikke tro at det skjedde, men symptomer og alt... noe er galt!!

Det er visst noe som heter at kroppen aldri glemmer... MÅ jeg prate om det som hendte før jeg blir fri fra sf, angsten, depresjonen og det enorme HATET til meg selv? Alt jeg vil er å glemme... og av og til så sier jeg til meg selv at det bare er innbildning, men i neste sekund kommer bildene, kvalmen... den ekle følelsen, angsten..det HAR jo hendt!!

Har lest igjennom endel innlegg,og jeg får så mange

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61693-tristhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, vennen min. Det samme gjelder for deg også. Husk det! Varm klem fra

ja, synd å måtte si det, men man må prate seg ut av det.

sitter her, en halvtime til jeg skal dra til sykologen. gruer meg, men gleder meg også.

har endelig, etter mange forsøk, funnet ei jeg kan prate med, som ikke byr meg imot.

det hjelper faktisk å få prata om det, selv om det er pyton mens det står på.

gi det et forsøk!

tror ikke du vil angre. :o)

lykke til.

angsten, sf'en og alt det andre vil bli bedre etter hvert. tro meg.

jeg er der selv.

stor klem, hvis du vil ha, fra agapetos.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61693-tristhet/#findComment-270690
Del på andre sider

Gjest Engelen33

ja, synd å måtte si det, men man må prate seg ut av det.

sitter her, en halvtime til jeg skal dra til sykologen. gruer meg, men gleder meg også.

har endelig, etter mange forsøk, funnet ei jeg kan prate med, som ikke byr meg imot.

det hjelper faktisk å få prata om det, selv om det er pyton mens det står på.

gi det et forsøk!

tror ikke du vil angre. :o)

lykke til.

angsten, sf'en og alt det andre vil bli bedre etter hvert. tro meg.

jeg er der selv.

stor klem, hvis du vil ha, fra agapetos.

Tusen takk for fint svar!

Fint å få den fine støtten fra deg! Håper det gikk bra hos psykologen. Jeg tenker mye for tiden, har mareritt etc. og det er nok sikkert det eneste som hjelper.. å prate om det. Takk for at du svarte meg. Betyr mye for meg!! Lykke til selv! Håper du også vil komme ut av det en dag. Skal tenke på deg. Mange styrkeklemmer til deg om du vil ha!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61693-tristhet/#findComment-271059
Del på andre sider

Hei, Engelen33...

Jeg har lyst til å fortelle deg at for 7-8 mndr. siden, stilte jeg det samme sp.målet: -Må jeg virkelig prate om det som har skjedd...?

Og egentlig så tror jeg det i dag, jeg føler at jeg har kommet kjempelangt med meg selv, og det fordi jeg fikk satt ord på opplevelsene mine, -fikk på en måte 'se' de 'stygge ordene' på trykk, (jeg valgte å skrive til å begynne med) senere har det vært noe lettere å uttale ting som har skjedd også, men det gjør jeg ikke så ofte... - det er litt for tøft enda.

Men det er viktig å få det ut på en eller annen måte, -dele det med noen, liksom... -for å finne ro med seg selv.

Ønsker deg masse lykke til, og sender deg en god, varm klem...!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61693-tristhet/#findComment-271971
Del på andre sider

Annonse

Gjest Engelen33

Hei, Engelen33...

Jeg har lyst til å fortelle deg at for 7-8 mndr. siden, stilte jeg det samme sp.målet: -Må jeg virkelig prate om det som har skjedd...?

Og egentlig så tror jeg det i dag, jeg føler at jeg har kommet kjempelangt med meg selv, og det fordi jeg fikk satt ord på opplevelsene mine, -fikk på en måte 'se' de 'stygge ordene' på trykk, (jeg valgte å skrive til å begynne med) senere har det vært noe lettere å uttale ting som har skjedd også, men det gjør jeg ikke så ofte... - det er litt for tøft enda.

Men det er viktig å få det ut på en eller annen måte, -dele det med noen, liksom... -for å finne ro med seg selv.

Ønsker deg masse lykke til, og sender deg en god, varm klem...!

Tusen takk for fint svar! Da vet jeg at jeg må prøve... ingenting tror jeg blir verre enn det det er nå iallefall. Sitter her og sjelver..vet ikke hvorfor...masse angst pluss,pluss. Listen er lang. Det var godt å høre fra deg. Godt å høre om andre som har hatt det sånn. Håper ikke det blir så lenge før jeg kommer til psykolog igjen. Dette går ikke i lengden....

Lykke til videre med livet ditt!! Ta vare på deg selv, du er så verdifull!

Varme tanker og klemmer fra lille meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61693-tristhet/#findComment-272511
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...