Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Opera 6.0/6.03 for Windows, og det har fungert greit inntil omleggingen. Nå er det imidlertid en del problemer.

Jeg har som default startup med vinduene som var åpne da browseren ble lukket. Før gikk dette greit, men hvis jeg prøver å starte opp Opera med default startup blir doktor online bare stående og henge. Dette gjelder enten vinduet er startsiden eller et av foraene.

Dette er i grunnen bare et mildt irritasjonsmoment, og kan lett fikses fra min side, men det som er verre er at Opera enten krasjer eller bare blir stående og henge når jeg åpner DOL. Som regel går det greit å komme inn på forsiden (møteplassen), men forsøker jeg å gå inn på et forum henger det som oftest bare til Opera blir lukket med Ctrl-Alt-Delete (feilmelding: Svarer ikke), noen ganger krasjer Opera fullstendig, og atter andre ganger fryser og/eller krasjer maskinen fullstendig.

Dette har bare blitt verre og verre, og det siste døgnet har jeg ikke kunnet lese DOL-forumene med Opera overhodet (haugevis med Svarer ikke-henging, ett browserkrasj og ett maskinkrasj).

Jeg antar at dette antakelig skyldes endringer i forbindelse med omleggingen, ettersom ting fungerte fint før. Kan dere være så snille å fikse dette? Jeg har ikke særlig lyst til å bytte ut favorittbrowseren min bare for å lese DOL.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61696-tr%C3%B8bbel-i-opera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...