Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ble EU-godkjent av legen i dag morges, det meste av smertene er borte (selv om han mente jeg bør være litt obs fremover, og unngå å bli dårlig i EU-land ;), så nå går turen til Spania! :o)

Reiser til Oslo i dag, videre til Sevilla på fredag (hvor bestevenninna mi bor), og siden jeg ikke kommer hjem igjen før rundt 1. august, blir jeg heller minimalt på nettet. Kanskje finner jeg en nettcafé bare for å sjekke mail, men jeg skal prøve å la være ;) Ser frem til barnefri i nesten fire uker, selv om det sikkert blir rart også. Skal nyyyte det, og sende noen varme tanker hjem til Norge!

Kan hende det blir en fjelltur når jeg kommer hjem, i alle fall skal jeg prøve å peile inn veien over fjellet til Ulvik/Bergen, og være ei lita uke der også. Har et søskenbarn der som er rimelig aktiv, så jeg får nok ham med meg på tur! Hehe... Glær mæ!

Dere får ha en kjempeflott sommer alle sammen, så hörs vi av! Ta vare på dere selv!

Klem fra en ferieklar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61702-kj%C3%A6re-meddolere-ranglere-og-venner-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

23

• SierDuDet

8

• Amiga

6

• Cmoo

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

God sommer gamle dame, fint du ble klara-ku etter helsesjekken, og så får du drikke med måte og ellers ikke gjøre noe jeg ikke ville ha gjort i Spania.

Pass deg for fundamentalistiske villmenn som bruker sommern til å sprenge unge vakre blondiner til helvete, og kjøp med en helflaske Backe XO til meg når du kommer hjem..

Heeeeei... kjenner jeg deg rett så tar du ikke med deg kvota di?

Sender deg en sms dersom du ikke svarer på den her, jeg :)

BG XO er trossalt ekstrem trivsel :)

*Klem*

God sommer gamle dame, fint du ble klara-ku etter helsesjekken, og så får du drikke med måte og ellers ikke gjøre noe jeg ikke ville ha gjort i Spania.

Pass deg for fundamentalistiske villmenn som bruker sommern til å sprenge unge vakre blondiner til helvete, og kjøp med en helflaske Backe XO til meg når du kommer hjem..

Heeeeei... kjenner jeg deg rett så tar du ikke med deg kvota di?

Sender deg en sms dersom du ikke svarer på den her, jeg :)

BG XO er trossalt ekstrem trivsel :)

*Klem*

Heeei! Jeg har jo barskap! Hehe...må innrømme at det er ganske fullt der, så...du får ta en tur oppover til trøndelagen når det lir utpå en gang, så skal vi se om det ikke blir en liten XO på deg... :o)

Jeg sitter og kjenner på at jeg har litt vondt igjen, på andre sida :(

Håper det gir seg til i morgen, for dette blir jeg stresset av! Det er sikkert bare reisefeberen som herjer, tror du ikke? *ler*

Bomber eller ikke bomber, det er flyturen jeg gruer mest for! Så et fly som var på vei inn til Gardermoen nå tidligere i kveld (kom til Skedsmo i går kveld, og blir her til jeg reiser), og merket et skikkelig "gruer-meg-sug" i magen...

Var det XO du sa? Hjelper det på flynerver også?

Me talast!

*Klem*

Hei Line

Ønsker deg en kjempeferie, og håper du får slappet av og virkelig kost deg!! Er du i Oslo noen dager sier du??

Si fra om du har en frikveld, så kan jeg jo sjekke kalenderen =o)

Hei!

Er i Oslo nå, men har fullt skjema frem til jeg reiser. begge jentene har bursdag på onsdag, så jeg skal bake litt og sånt til selskapet deres. Fadderne kommer med familier, så det blir folksomt her ;)

Men... jeg kommer tilbake 20. juli, og blir etter planen her et par dager for å treffe masse venner og kjente mens jeg får vasket unna klær. Skal treffe Sdd i byen den 21. juli - kan ikke du også slenge deg med, da? Hadde vært kjempetrivelig å se deg igjen!

*Klem*

Hei!

Er i Oslo nå, men har fullt skjema frem til jeg reiser. begge jentene har bursdag på onsdag, så jeg skal bake litt og sånt til selskapet deres. Fadderne kommer med familier, så det blir folksomt her ;)

Men... jeg kommer tilbake 20. juli, og blir etter planen her et par dager for å treffe masse venner og kjente mens jeg får vasket unna klær. Skal treffe Sdd i byen den 21. juli - kan ikke du også slenge deg med, da? Hadde vært kjempetrivelig å se deg igjen!

*Klem*

Ja, jeg har jo ferie, så jeg skal helt klart tenke på saken =o) Si fra når det nærmer seg da.

God tur *klem*

Annonse

Heeei! Jeg har jo barskap! Hehe...må innrømme at det er ganske fullt der, så...du får ta en tur oppover til trøndelagen når det lir utpå en gang, så skal vi se om det ikke blir en liten XO på deg... :o)

Jeg sitter og kjenner på at jeg har litt vondt igjen, på andre sida :(

Håper det gir seg til i morgen, for dette blir jeg stresset av! Det er sikkert bare reisefeberen som herjer, tror du ikke? *ler*

Bomber eller ikke bomber, det er flyturen jeg gruer mest for! Så et fly som var på vei inn til Gardermoen nå tidligere i kveld (kom til Skedsmo i går kveld, og blir her til jeg reiser), og merket et skikkelig "gruer-meg-sug" i magen...

Var det XO du sa? Hjelper det på flynerver også?

Me talast!

*Klem*

XO hjelper på alt. Absolutt alt!

Kjøp med en flaske på flyet, da, du får penger :)

Kos deg og nyt frihet fra barn, mobiltelefon, internett og andre ting som er en del av ditt daglige liv.

Ta gjerne en eller noen få svippturer innom hvis du føler at det ikke ødelegger feriestemningen, da!

*klem*

Vi får se da, vettu. Om jeg blir totally lost i det store utland, så kan det hende jeg sporer opp en Internetcafé for å orientere meg litt om hvilken vei jeg skal dra videre! *Ler*

Skal overnatte i Málaga første natta, på et eller annet sted som venninna mi har booket meg inn på. Spørs om jeg finner deet, da! Deretter er jeg ikke helt sikker...tog eller leiebil videre til Sevilla. Jeg er ikke så veldig glad i tog, så det spørs om jeg holder en knapp på den der bila...

Men jeg lover å se innom Meldinger OM jeg er i nærheten av en pc!

Ja, det høres jo fint ut:-) Menne, har du arva? Og åssen ordner en fire uker barnefri? Jeg har problemer bare jeg skal ha fri ei ekstra hælj:-/

Det blir nok skøy! Ikke bruk opp hele arven da:-)

*Ler* Om jeg har arvet? Neeeiii...såvidt jeg vet er det eneste jeg har arvet et røyskattskinn etter oldemor, og en moped etter bestefar ;)

Ikke har jeg jobb heller, men det ordnet seg lell! Og så har jeg en veldig snill pappa, som stakk til meg "litt" lommepenger... ;)

Fire uker barnefri ja...det blir rart! Jeg har ikke vært uten ungene mer enn EI natt siden guttungen ble født for snart fem år siden. Faren bor i Oslo, og han ser dem ikke så ofte. Derfor får jeg ikke den der ene ukedagen og annenhver helg fri, så det spørs om han har tatt med det i feriekvota, da :)

Vi er heldigvis veldig gode venner, så det er ikke noe problem med samarbeidet i det hele tatt. Jeg drar til Spania fredag ettermiddag, og ungene og pappa'n drar sammen et vennepar til Danmark tidlig lørdag morgen. Fadderne til eldstejenta er der også, så de blir mange voksne, og en hel skokk barn som skal til Legoland ;)

Ei HELG fri er det vanskelig å få til for min del også! Hehe...det har jeg faktisk ikke hatt enda---

Jeg skal ha det skøy, jeg! Har masse å ta igjen, bare jeg får sovet ut først! ;o)

God sommer, musikeren!

Håper du får en fin ferie Line og at det ikke blir alt for kvelende varmt i Sevilla! :-)

*klem*

Er det veldig varmt der nede nå? Jeg har ikke pakket helt ferdig, fordi jeg ikke helt VET hva jeg skal ha med meg. Skal jo til Bergen etterpå, og kanskje på fjelltur, så kofferten inneholder klær for alle værforhold. bare skiene som mangler, de glemte jeg. Tenkte jeg skulle kjøre innom Stryn på vei hjem... Oh well, sommer'n er lang ;)

Hva ligger temperaturen på, sånn cirka? det kan jeg forresten sjekke på nettet også, når jeg tenker meg om...

Kos deg i sommer du og, Amiga!

*Klem*

XO hjelper på alt. Absolutt alt!

Kjøp med en flaske på flyet, da, du får penger :)

Tror nok det blir en Bailey's eller tre før jeg drar herfra (Frode har fire flasker i skapet ;), og kanskje jeg bommer et par Valium fra en eller annen annen nervøs stakkar på flyplassen ;)

Neida, det er ikke så ille. Men jeg liker slett ikke å fly, jeg pleier å bli temmelig hvit og kald på hendene før jeg omsider klarer å slappe av i lufta... det er å lette og lande som er verst, og jeg synes som regel vi kommer inn skjevt i forhold til rullebanen, eller altfor fort...

Hva er XO for noe, forresten? Cognac?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...