Gå til innhold

(Tittel mangler)


nolte

Anbefalte innlegg

Hvor er det så mange dasser som ser så grisete ut, til tross for at det er børste der? For helvete, kan dere ikke lære dere å bruke børsten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker den en gang i uken. Men driver ikke å spøner rundt nedi der for hver gang noen har griset det litt til.

Syns du det er noe trivelig å komme på en nerdriti dass, offentlig, på jobb eller i et hjem? Er ikke det alminnelig folkeskikk, at folk bruker børsten etter seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du det er noe trivelig å komme på en nerdriti dass, offentlig, på jobb eller i et hjem? Er ikke det alminnelig folkeskikk, at folk bruker børsten etter seg?

Nei, eg vaskar ikkje doen hos andre folk. Forövrig er det vel ikkje alltid det står dovaskemiddel framme på eitkvart do heller, og det er da veldig ekkelt å bruke börste utan middel på, da! Skal du da sette frå deg ein grisete dovaskekost etterpå? Det seier no EG er ganske ekkelt.

Ellers vaskar eg doen heime hos oss 2.kvar til 3.kvar dag, og syns det er bra nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker toalettbørsten rett som det er. Ja, til tider nesten hele tiden.

'Nå må du kutte ned på toalettbørsteforbruket ditt' sier familien til meg..... men det er ikke lett skal jeg si dere.

Det startet med en uskyldig liten tannbørste i lystig lag i ny og ne, men det viste seg at veien til toalettbørster var kortere enn jeg hadde forestilt meg. Nå har jeg til og med begynt å eksperimentere med piasavakoster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi bruker toalettbørsten, men synes det er en smule ekkelt. Til tross for at børsten blir rengjort å satt i klorvann etter bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den en gang i uken. Men driver ikke å spøner rundt nedi der for hver gang noen har griset det litt til.

Folk som ikke ordner opp for seg med det samme de har grist, får høre det her i huset.

Jeg gidder IKKE se restene av husbondens avføring - kronisk turn-off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terningkast6

Jeg savner klorin eller annet på offentlige do, synes det er ekkelt å stå der og børste med bare vann. Isj. (men jeg gjør det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du det er noe trivelig å komme på en nerdriti dass, offentlig, på jobb eller i et hjem? Er ikke det alminnelig folkeskikk, at folk bruker børsten etter seg?

Synlig gris bruker ikke være noe problem her, kanskje folk er flinke til å sikte. Selv legger jeg alltid et lag med papir under, det bruker hjelpe :-)

Om det derimot er noe synlig gris der, og enda er der etter en dag eller så blir det fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...