Gå til innhold

(Tittel mangler)


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Er den liksom i veien da?

Jeg tror jeg er sånn "mye vil ha mer..."

*Overlykkelig jeg ikke valgte tatovering*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ellapella

De av typene mine som har hatt piercing i leppa og/eller tungen har jeg egentlig ikke likt å kysse når jeg traff piercingen fordi metall ekker hva det er smaker ikke godt, så er jeg sånn som aldri legger merke til at folk har piercing heller så jeg skjønner aldri når jeg kysser hva det er jeg støtte på nå, var det ei tann eller? så er det piercingen. men det er nå bare min mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan om æ vil vær venna med en pierca idiot*s*

Neida tulle bærre, sælvsagt e æ vænna med dæ uansett korsn du ser ut.

Men æ synes personlig at piercing er svært lite fint. Øyenbrynet er nå så, men i leppe også?

Hmmm hvor blir neste plass du skal ha piercing da? I den andre leppa? HEHE, nu va æ stygg men æ veit du tåle det*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om den er i veien men tror det, jeg hadde aldri i livet villet ha gjort det, ikke kysset noen med piercing i leppa eller tunga en gang! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Nei, nei, nei - der mistet du den støtten du fikk av meg i går, Lillelurv! *grøsse*

he,he alle i huset tror det har klikka for meg, så jeg har returnert, og får trives med den jeg har......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...