Gå til innhold

(Tittel mangler)


Gjest Trusa

Anbefalte innlegg

Gjest Trusa

Skrekk og gru. Våkna opp i dag med bondeanger, ein vanvittig skalle bank og tørr i kjeften.

Men det verste var at eg var utan klede.........

Eg var åleine, men eg hadde på følelsen at eg ikkje hadde vore det så alt for lenge.

Fekk summa meg og skulle opp og kle på meg. Men kvar var trusa mi ? Eller rettere sagt oldemor si truse, beste trusa mi. Den har gått i arv blant kvinnene i vår familie i generasjoner, men no er den vekke.

Så dersom det var nokon av Dykk dol `era som var her i natt bed eg instendig om at den blir levert tilbake. Kan ikkje tenkje meg at den har affeksjonsverdi for andre enn meg.

P.s Ver gild å ikkje vask den, då den ikkje har vore vaska på 100 år og ei rein truse er å ansjå som verdilaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den henger i flaggstanga utenfor huset ditt, har du ikke sett den? Alle naboene dine har i alle fall*s*

Det snakkes allerede på bygda om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...