Gå til innhold

(Tittel mangler)


Zirine

Anbefalte innlegg

Jeg var på nippen til å kjede meg i stad, men så tok jeg meg en lang sykkeltur.

Jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    20

  • ingera

    6

  • nick

    4

  • livato

    3

Mest aktive i denne tråden

Kanskje i neste uke.

Da kommer du til å kjede deg grusomt i kveld, du er klar over det?

*stikke i woodoodukke* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant?

Det er en opplevelse å trille langs veier. Se ting på nært hold, kjenne lukter av blomster og høre fuglesangen.

Den som sykler kommer nær små opplevelser og gleder. Umerkelig pumpes endorfinene rundt i kroppen og gjør oss lykkelige.

Når vi kommer hjem kan vi kjenne at kroppen har hatt det godt, sjela har hatt det godt og vi er blitt i bittelitte grann i bedre form.

Sykkel er både er fremkomstmiddel og et nytelsesmiddel.

God tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Da kommer du til å kjede deg grusomt i kveld, du er klar over det?

*stikke i woodoodukke* :)

Voodoo.

Forresten ikke så lurt det der; Legba snur ofte sånt fanteskap mot personen som utførte det. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Da kommer du til å kjede deg grusomt i kveld, du er klar over det?

*stikke i woodoodukke* :)

Å nei da, har nok å gjøre. Så mye at jeg ikke har tid til sykkeltur. Men mulig skal jeg trimme litt på stuegulvet. Slik at den dårlige samvittigheten ikke innhenter meg etter jeg leste innlegget ditt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voodoo.

Forresten ikke så lurt det der; Legba snur ofte sånt fanteskap mot personen som utførte det. ;-)

Alltid er det noe .... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant?

Det er en opplevelse å trille langs veier. Se ting på nært hold, kjenne lukter av blomster og høre fuglesangen.

Den som sykler kommer nær små opplevelser og gleder. Umerkelig pumpes endorfinene rundt i kroppen og gjør oss lykkelige.

Når vi kommer hjem kan vi kjenne at kroppen har hatt det godt, sjela har hatt det godt og vi er blitt i bittelitte grann i bedre form.

Sykkel er både er fremkomstmiddel og et nytelsesmiddel.

God tur

Når jeg har ferie skal jeg ta meg bedre tid til det - bare rulle bortover veien og snuse inn alle inntrykk. Vi reiser på ferie til fjerne land og har nok en tendens til å se forbi alt det nydelige som er rett utenfor døren vår.

Jeg er ikke flink nok til å bruke alt som er tilgjengelig for meg her - men jeg skal bli ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei da, har nok å gjøre. Så mye at jeg ikke har tid til sykkeltur. Men mulig skal jeg trimme litt på stuegulvet. Slik at den dårlige samvittigheten ikke innhenter meg etter jeg leste innlegget ditt ;o)

Jeg kjøpte litt smågodt på veien - se her skal du få ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til imorra, når skræv-verken kommer.

Så lang var ikke turen - dessuten har jeg, pysa, fått silikontrekk på setet.

Skræv-verk har jeg hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Bare vent til imorra, når skræv-verken kommer.

åh, det var du som ikkje visste va 69 var..eller 68 eller va det nå var.. Har tall noe med sex å gjøre liksom?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du kjøpe en ny sykkel til meg?

Selvfølgelig. Jeg trenger virkelig å bli kvitt noe penger nå ... Takk for at du er villig til å hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duger det at jeg har vært på fjelltur med to-åringen i tre og en halv time idag? Bratt stigning oppover, i en og en halv time. Og dobbelt så langt ned som opp, siden jeg ikke tok banen ned igjen........

Fikk til og med bære min søte sønn et godt stykke, men bare på vei ned. Sånn at jeg fikk litt ekstra ballast i tillegg til sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...