Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alt har begynt på nytt igjen, en venn av mamma "driver" med meg, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, er redd, men tør ikke si det til noen, er så utrolig redd.

Det har holdt på en stund nå, jeg trodde jeg taklet det, men gjør visst ikke det.

Jeg kjenner hendene hans på kroppen min hele tiden, føler tungen hans nedi halsen min, kjenner leppene hans...

hele tiden opplever jeg det samme opp igjen og opp igjen i hodet mitt.

Det er ikke lett, sliter jo fortsatt etter at jeg ble voldtatt som 12-åring.

aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, har ingen å snakke med, tør ikke snakke med noen, er bare redd hele tiden.

det er ikke noe godt! Jeg vil bort fra dette livet orker snart ikke mer av menn og deres syke ønsker, fantasier og besettelser.

huff.... må svalutte han roper på meg.

*grøss*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61770-alt-om-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...