ninak Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Noen som vil chatte i kveld? Logger meg på ved 22-tiden og ser om noen er innom :-) Pc`n min har vært ute av funksjon i en uke nå, så endelig kan jeg chatte igjen.....Blir litt avhengig, spesielt i perioden etter innsetting og frem til endelig svar..... 0 Siter
Gjest Dipsey Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 hei.. Skulle gjerne ha logget meg på, men tror jeg skal tilbringe litt tid med mannen i kveld. Har hatt tanteunger på overnatting, og da gir vi jo 100 % av oss selv, så litt kos i kveld skylder jeg ham.. Chattes en annen gang.... kos dere 0 Siter
ninak Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Skrevet 30. juni 2002 hei.. Skulle gjerne ha logget meg på, men tror jeg skal tilbringe litt tid med mannen i kveld. Har hatt tanteunger på overnatting, og da gir vi jo 100 % av oss selv, så litt kos i kveld skylder jeg ham.. Chattes en annen gang.... kos dere Ja, de må vel få litt oppmerksomhet inni mellom slaga på dol... Vi får tastes senere i uka :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.