Gå til innhold

Når han ikke vet - at jeg vet - at han bruker tupè.


Gjest Chiquita

Anbefalte innlegg

Gjest Chiquita

Har en god kammerat som jeg er veldig gla i. Vi har kjent hverandre i godt og vel to år nå. Kanskje kan det tilogmed bli noe mellom oss på sikt, vi vet ikke enda.

Mitt dilemma er at jeg vet om hans største hemmelighet. Han er 28 år og bruker tupè.

Jeg hadde aldri fått vite dette, hadde det ikke vært for hans kammerat som røpte seg for meg. Jeg fikk helt vondt inni meg, for jeg forstår at det er en stor hemmelighet min venn bærer på. Det gikk også opp noen lys for meg ; bl.a hvorfor han ikke liker at jeg prøver å rufse ham i håret.

Så, mitt dilemma er; bør jeg fortelle min venn at jeg vet om dette?Eller bør jeg late som ingenting, og håpe at han forteller det selv? Hvis jeg forteller ham at jeg vet, så blir han enten lettet, eller så blir han flau.

Må legge til at jeg aldri hadde trodd at han brukte tupè. Han har virkelig et fint hår! :-)

Råd, takk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du på en litt naturlig måte får sjansen så tenker jeg umiddelbart at du bør si at du vet det.

Det blir liksom litt teit å skulle late som ingenting hvis han forteller det om 1 mnd. eller 2 år....?! Eller? Det er jo ikke håret hans du først og fremst liker ved han, antar jeg.

Ærlighet er det mest lettvindte - ihvertfall på sikt!

Det mener,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du på en litt naturlig måte får sjansen så tenker jeg umiddelbart at du bør si at du vet det.

Det blir liksom litt teit å skulle late som ingenting hvis han forteller det om 1 mnd. eller 2 år....?! Eller? Det er jo ikke håret hans du først og fremst liker ved han, antar jeg.

Ærlighet er det mest lettvindte - ihvertfall på sikt!

Det mener,

Jeg hadde ikke brydd meg så mye om det. Før eller senere forteller han det sikkert selv, hvis ikke det skjer et "uhell" før den tid da.

Jeg har selv sett en episode, der en dame jeg kjente ulykkeligvis fikk satt fast parykken i bildøren, slik at den ramlet av! Hun tar ikke seg selv så alvorlig, så hun bare løftet den opp fra bakken, mens hun børstet vekk litt støv, og begynte å le så godt at det smittet over på alle som så henne. Hun var dagens solstråle!

La han få beholde sin lille hemmelighet du, så kan du jo overraske han den dagen han forteller det, at du har visst det en stund, men ikke brydd deg noe med det... Det er jo ikke håret/manglende hår som spiller rolle i den store sammenhengen...

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Når du er både forskrekket og opptatt av at vennen din bruker tupe, er det kanskje en ide å kommentere det snarest mulig overfor vedkommende. Så får du håpe at du blir kvitt tanken på dette? Med eller uten tupe, klær og smykker. Du synes sikkert det er viktigst hvordan typen er inni.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...