Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan
Skrevet

De har fått nytt fortelt til den derre harry svenskevogna si. De feirer sånne ting i flishaugen. ;-)

Lillelurven
Skrevet

De har fått nytt fortelt til den derre harry svenskevogna si. De feirer sånne ting i flishaugen. ;-)

*flirer* Var det derfor?

Skrevet

Harry? De kommer seg nå i hvertfall på plattdans om ikke annet! *s*

Gjest retvizan
Skrevet

Harry? De kommer seg nå i hvertfall på plattdans om ikke annet! *s*

Ja døh, den plattdansen, hva ER egentlig det for no'? Forsto ikke bæret da da flisa babla om det, he he.

Skrevet

*Må le* - er det sant?

Skrevet

Ja døh, den plattdansen, hva ER egentlig det for no'? Forsto ikke bæret da da flisa babla om det, he he.

Jeg tror det er sånn utedans på en stor platt?, de bruker visst å ha sånt i Sverige... :-)

Gjest retvizan
Skrevet

*Må le* - er det sant?

Jadda. Flunkende nytt fortelt, de er så stolte av det atte.

Gjest retvizan
Skrevet

Jeg tror det er sånn utedans på en stor platt?, de bruker visst å ha sånt i Sverige... :-)

Jammen, hva ER en platt? Er det en sånn platting som folk har utafor tretelta sine? Høres forresten gøy ut, jeg hadde nok passa flott inn på en platt, he he.

Skrevet

Ok:)Da har jeg bæsja skikkelig på leggen jeg da*s*

Men pyttsan hva gjør vel det-hehe

Skrevet

Jammen, hva ER en platt? Er det en sånn platting som folk har utafor tretelta sine? Høres forresten gøy ut, jeg hadde nok passa flott inn på en platt, he he.

En danseplass av tre. :-)

Gjest retvizan
Skrevet

En danseplass av tre. :-)

Gøy det, vettu, Amiga!

"Se mina gulgröna ögon...."

*Synger*

Skrevet

*Må le* - er det sant?

Sibylla heter det, ja forteltet altså! :-)

Skrevet

Gøy det, vettu, Amiga!

"Se mina gulgröna ögon...."

*Synger*

Nå stikker jeg for å sykle! Poh..

Gjest retvizan
Skrevet

Nå stikker jeg for å sykle! Poh..

Happy ride! ;-)

Skrevet

Noen som er nysgjerrige???He,he...*Vet svaret*

Ja veldig:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...