Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, de har gått fra hverandre og flisa skal flytte sammen med meg nå om få dager!

Hilsen den kommende stebestefaren

Gjest retvizan
Skrevet

Har du lagt deg nå da?

Det hadde jeg, ja. ;-)

Skrevet

Det hadde jeg, ja. ;-)

Har dere dratt nå eller er du her enda? Her inntas dagens første røyk og kaffe. *gjesp*

Gjest retvizan
Skrevet

Har dere dratt nå eller er du her enda? Her inntas dagens første røyk og kaffe. *gjesp*

Jeg er her. Må snart ut et par ærend, men sjekker nok likevel innom dol før jeg drar til hytta. God morgen til deg! :-)

Skrevet

Jeg er her. Må snart ut et par ærend, men sjekker nok likevel innom dol før jeg drar til hytta. God morgen til deg! :-)

Er det til søndag dere skal være der? God morgen til deg også! :-) Så du tekstmeldingen fra meg? :-)

Gjest retvizan
Skrevet

Er det til søndag dere skal være der? God morgen til deg også! :-) Så du tekstmeldingen fra meg? :-)

Kommer hjem på fredag, muligens før.

Fant meldinga i dag, men ga ulvekreket beskjed i går. *stønn*

Skrevet

Kommer hjem på fredag, muligens før.

Fant meldinga i dag, men ga ulvekreket beskjed i går. *stønn*

Er det komet uværet de pratet om? Kanskje man ikke skal stole for mye på langtidsvarselet? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...