Gå til innhold

(Tittel mangler)


jupiter

Anbefalte innlegg

Hei!

Klærne våre blir ikke skikkelig rene lenger, er det håp for vår snart 10 år gamle vaskemaskin eller er det bare å krype til korset og bytte den ut med en ny?

Kan det være en liten sak som forårsaker dette? Jeg spør fordi vi hadde en reparatør for å fikse vår så godt som nyinnkjøpte tørketrommel, og problemet var en klut som hadde satt seg fast i lofilterbeholderen. Det var pinlig ja, men jeg håper at det finnes noen som kan si meg at noe tilsvarende bagatellmessig forårsaker dårlig vask også, slik at vi enkelt og greit kan gjøre noe med det og utsette den ekstra utgiften en stund til.

Takker for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Z@pvir

Går ut fra at du har sjekket lofilteret. At det ikke er fullt av dritt. Det finnes slike på vaskemaskiner også. Sjekk bruksanvisningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut fra at du har sjekket lofilteret. At det ikke er fullt av dritt. Det finnes slike på vaskemaskiner også. Sjekk bruksanvisningen!

Ja, sjekket, helt som det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...