Gå til innhold

(Tittel mangler)


Gjest Bfb

Anbefalte innlegg

Hva er å være utro?

Dama mi var uten meg på fest og sa at det ikke blei noe direkte klining. Javel, tenker jeg. Hva mener hun med ingen direkte klining osv. tenkte jeg. Jeg ble litt små sjalu og hun ble lettere sint. Er man ikke utro å kline med en annen man treffer på en fest når kjæresten sitter hjemme og tenker på sin kjære.

Nå har jo ikke det skjedd her...men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg forsto dette rett, men min mening om utroskap starter i det du flytter fokus fra den du er sammen med til noen annen. Fysisk eller ei, det spiller ingen rolle, jeg ville blitt såret om min kjæreste hadde et dypt og inderlig og kanskje kjærlig forhold til noen andre enn meg. Tror det hadde vært lettere å takle at han hadde hatt en one night stand. Men om kjæresten din har vært utro mot deg eller ikke har mer med dine egne grenser å gjøre syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr hun grunn til å være sint???

Slik jeg oppfatter det du skriver har hun ikke klina med noen andre, og du gnåler likevel. Så ja, etter min mening har hun all grunn til å bli sint hvis du maser ivei om noe som ikke har skjedd engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...