Gå til innhold

(Tittel mangler)


Reg@l

Anbefalte innlegg

Det er altså den såkalte hamburger kjeden det er snakk om, testobjektet er plassert i Haugesund. Nærmere bestemt i Strandgata i Pontis gamle lokaler, om det skulle befinne seg lokalkjente her.

Prisene har sett greie ut, så jeg tenkte jeg kunne sjekke ut sjappa. Bestilling på to stykk baconmenyer på tilbud ble lagt inn. Tilbudsprisen var 63 kroner, som altså var svimlende 6 kroner under ordinær pris. -Skal du ta med eller spise her? spurte et usedvanlig surt kvinnemenneske bak en skitten disk. Jævlig dumt spørsmål siden jeg var alene og bestilte to menyer, og siden det er samme pris på dine in og take away...

Da hun begynte, klønete og urutinert, å tilberede maten skjønte jeg hvorfor sjappa ligger 10-15 kroner under konkurrentene i pris. Hamburgeren, om man kan kalle den det, gikk glatt inn i noe brødgreier som hvertfall ikke var større enn pølsebrødene på Shell Select, og hadde samme fasong.

Det sure trynet bak disken klinte en masse thousand island dressing på begge brødene før jeg fikk anledning til å protestere. Det går da for f*** an å spørre om vi vil ha den ekle gørra der! To spiseskjeer kinakål var også inkludert i menyen.

-Kan jeg få litt mais på? spurte jeg. -Da må du betale ekstra sa eddiktrynet bak disken. -Løk eller tomat da? -Du må betale ekstra for det også -Javel, så DRIT i det da sa jeg halvsurt. Faen for ei sjappe!

Smaksmessig lå den såkalte burgeren rett over McDonalds, som etter min smak plasserer seg ett godt stykke under middels.

Konklusjonen må altså bli at dette var en utrolig kort karriære som Oscars kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du fra Haugesund?

Nei - jeg har ALDRI vært der! Men OM jeg kommer dit sånn etter hvert, skal jeg følge dine anmodninger!

Forøvrig syns jeg de fleste slike matstasjoner har elendig mat og service - og for ikke å snakke om renhold *puke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...