Gå til innhold

(Tittel mangler)


Gjest me,myself and I

Anbefalte innlegg

Gjest me,myself and I

Vi har leid oss campingvogn i to netter hvor vi må ha med det meste! På Rolighede camping i Kristiansand! (har du vært der?)

Hadde satt kjempestor pris på om noen kunne gi meg en god liste over hva jeg ikke må glemme:o) Kopper og kar, stekepanner og gryter, sengetøy og håndkler, bestikk, glass osv... Noe mere som MÅ haes med?

Og, en annen ting, er vognen gammel når det ikke er toalett inne i vogna? Dusj og do var 30 meter unna...(bra det kun er for 2 netter)

Det er vel vann i campingvogner? Dette skal liksom være en 4 stjerners vogn????

Tror dere vi kommer til å overleve for første gang i campingvogn, 2 voksne og 2 barn på 3 og 4 år...???

Noen med andre campingtips og erfaringer å dele med oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på campingferie for første gang da sønnen min var 2 1/2 år. Det er forresten den eneste gang jeg har lånt campingvogn også *s*

Da dro jeg dit med sønnen min på 2 1/2 år og nevøen min på 10 år, og det gikk fint det.

Hva man må ha med selv spørs litt på hva som er i campingvogna. Vi kjøpe med engangstallerkner og kopper - alt for å gjøre det enklere. hehe :) Sengetøy må som regel tas med hvis ikke man får leid det på campingplassen da. Kjeler og sånt tror jeg faktisk det var på vår campingvogn, men det kan du jo også høre etter.

I vår campingvogn var det ikke innlagt vann :-/ så det var egentlig ganske pyton sånn sett, men det var jo dusjer man fikk lånt et sted på campingplassen da. Så for noen få dager holder man alltids ut.

hehe - etter en sånn tur så føler man det veldig veldig luksus å komme hjem igjen. Jeg gjorde i hvert fall det :)

God ferie da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...