Lillelurven Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Sånn til å gjøre grimaser? Var på bowling i dag, og det er utrolig morsomt å se på folk. Noen ganger er ord overfødige, andre ganger vet man ikke hva man skal si. Men man får likevel sagt mye med kropp- og ansiktsbevegelser/grimaser. Gjør du det? Bruker mimikk til å understreke/fortelle noe? 0 Siter
naiv Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Ja, jeg har et levende kroppsspråk. Det er derfor nytteløst for meg å lyve ansikt til ansikt. 0 Siter
Solsikke Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Hmmm ja si det:)Det aner jeg faktisk ikke. Har ikke tenkt over det en gang*s* Gjør jeg det? Du som har truffet meg, hehe*s* 0 Siter
Melaisa Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Jeg bruker innimellom litt for mye mimikk. Men jeg har kommet meg med årene. I motsetning til naiv, har jeg ingen problemer med å lyve noen opp i ansiktet - om så skulle være ønskelig. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Ja, jeg bruker ansiktet mitt veldig mye. Det ser jeg særlig på bilder og video - jeg blir liksom alltid fanget i et merkelig ansiktsuttrykk... Jeg er også fæl til å gestikulere når jeg blir ivrig etter å få frem mine poenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.