Gå til innhold

(Tittel mangler)


Gjest SynderISommersol

Anbefalte innlegg

Gjest SynderISommersol

Såå kjedelig uten noen å heie på!

Vil bare vite om det er noen sjans for at Semb klarer å skaffe oss VM eller EM billett til neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, det er god sjans. Jeg snakket med han på telefonen her i forrige uke, og han mente at det burde gå helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynderISommersol

Jada, det er god sjans. Jeg snakket med han på telefonen her i forrige uke, og han mente at det burde gå helt greit.

Å, så fint.

Neste gang du snakker me`n får du be han kassere Henning Berg også (og gjerne mamma Riise, selv om sønnen hennes er flink, dessverre)

Var det noe mer da? Jo, du kan også si at det er best at han ikke kryper for Myggen, han kan holde seg vekk. Også vil jeg gjerne ha tilbake Thorstvedt, men det er vel for mye å be om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så fint.

Neste gang du snakker me`n får du be han kassere Henning Berg også (og gjerne mamma Riise, selv om sønnen hennes er flink, dessverre)

Var det noe mer da? Jo, du kan også si at det er best at han ikke kryper for Myggen, han kan holde seg vekk. Også vil jeg gjerne ha tilbake Thorstvedt, men det er vel for mye å be om?

Thorstvedt kan du bare glemme - han er ok å se på, men det er også alt. Fyren er gammal veit du - stakkaren klarer nesten ikke komme seg opp i senga ved egen hjelp lengre.

Henning Berg er ute - det samme er Mykland med det ufortjente rykte som fotballbohem - så det ser ut som dine ønsker går i oppfyllelse.

Hva mer var det du ønsket? Pengene kan settes inn på &/%&¤%&&%&/%¤ (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Norge kommer verken til VM eller EM. Isåfall må det drastiske forandringer til, og Semb har vist seg og ikke være mannen som klarer denne jobben.

Vi har gode spillere på mange av europas beste lag, og uten tvil en rekke spillere i verdensklasse, men nei, vi kommer ikke til VM eller EM.

Noen grunner til dette:

- Vi er ikke åpne for forandringer.

- Vi er, på vårt beste, gode defansivt, men dette er ikke lenger nok. De beste lagene er gode i alle ledd. Norge henger overhodet ikke med her lenger.

- Vi tør ikke ikke å satse framover. Selv nå etter å knapt ha scoret mål i en VM-kvalifisering og hvor vi har blitt slått av lag som skal være klart dårligere enn oss, så er det med nød og neppe at Semb tør å kjøre to spisser foran, og tør han det er det i hvertfall ikke for mer enn en omgang. Dette holder bare ikke.

- Vi er gjennomskuet av alle land. Vi slo land som Brasil og England på 90-tallet, med vår elendige fotball, men vi var vanskelig å score på, og fikk det til på dødballer. Vi spilte på en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Norge kommer verken til VM eller EM. Isåfall må det drastiske forandringer til, og Semb har vist seg og ikke være mannen som klarer denne jobben.

Vi har gode spillere på mange av europas beste lag, og uten tvil en rekke spillere i verdensklasse, men nei, vi kommer ikke til VM eller EM.

Noen grunner til dette:

- Vi er ikke åpne for forandringer.

- Vi er, på vårt beste, gode defansivt, men dette er ikke lenger nok. De beste lagene er gode i alle ledd. Norge henger overhodet ikke med her lenger.

- Vi tør ikke ikke å satse framover. Selv nå etter å knapt ha scoret mål i en VM-kvalifisering og hvor vi har blitt slått av lag som skal være klart dårligere enn oss, så er det med nød og neppe at Semb tør å kjøre to spisser foran, og tør han det er det i hvertfall ikke for mer enn en omgang. Dette holder bare ikke.

- Vi er gjennomskuet av alle land. Vi slo land som Brasil og England på 90-tallet, med vår elendige fotball, men vi var vanskelig å score på, og fikk det til på dødballer. Vi spilte på en

2/3 av innlegget mitt ble borte og jeg finner det ikke igjen...

Helvetes møkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

2/3 av innlegget mitt ble borte og jeg finner det ikke igjen...

Helvetes møkk!

He he...

Hvis du bruker sånne " " " så må du kutte ut forhåndsvisninga, ellers forsvinner den delen av innlegget som kommer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...

Hvis du bruker sånne " " " så må du kutte ut forhåndsvisninga, ellers forsvinner den delen av innlegget som kommer etterpå.

Det er da bare helt utrolig, og bør rettes på fort som faen.

Kjipt å sitte her å skrive et innlegg i 20 minutter, og så forsvinner det.

Klarte ikke å finne det igjen heller, og jeg orker ikke å skrive det på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det er da bare helt utrolig, og bør rettes på fort som faen.

Kjipt å sitte her å skrive et innlegg i 20 minutter, og så forsvinner det.

Klarte ikke å finne det igjen heller, og jeg orker ikke å skrive det på nytt

Faen, jeg kutta ut forhåndsvisninga og likevel kom det sånne quoter. :-( Hmm, prøve en gang til:

"test"

Lurt å kopiere lange innlegg forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, jeg kutta ut forhåndsvisninga og likevel kom det sånne quoter. :-( Hmm, prøve en gang til:

"test"

Lurt å kopiere lange innlegg forresten!

Ja, det er nok lurt, men dette var ikke noe problem tidligere.

Disse quotene irriterer meg også.

Får kanskje drite i forhåndsvisningen og heller leve med mulige skrivefeil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, det er nok lurt, men dette var ikke noe problem tidligere.

Disse quotene irriterer meg også.

Får kanskje drite i forhåndsvisningen og heller leve med mulige skrivefeil! :)

"Får kanskje drite i forhåndsvisningen og heller leve med mulige skrivefeil! :)"

Kjenner jeg dolerne rett, kommer de nok styrtende til og "hjelper" deg med skrivefeila. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Får kanskje drite i forhåndsvisningen og heller leve med mulige skrivefeil! :)"

Kjenner jeg dolerne rett, kommer de nok styrtende til og "hjelper" deg med skrivefeila. ;-)

Det gir jeg nå faen i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...