Gå til innhold

(Tittel mangler)


macarena

Anbefalte innlegg

Er det noen her som er / har vært besøkshjem for barn fra barnevernet?

Vi har 2 barn selv, 2 år og 5 år, og er nå blitt spurt om å være besøkshjem for et barn på 3 år. Det er et meeeeget aktivt barn vi evt. får, men nydelig og snill som få!

Jeg er student og jobber litt i helgene. Mitt spørsmål er egentlig om noen sitter inne med erfaringer? Kan dette bli for slitsomt? Vil ikke det , for vi får et barn som trenger vår fulle oppmerksomhet.

Vi skal evt. ha dette barnet hos oss en helg i måneden.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei macarena.

Min søster og samboer har besøkshjem for to gutter på 3 og 4 år. De har ikke barn fra før, men venter baby i september. Guttene er herlige, men man blir jo litt sliten av å ha de. Det skjer jo noe hele tiden.

Det som er så herlig, er at alt fra første gang de var på besøk, så var guttene husvarme. Den eldste mente at de skulle sove over første gang de var der, men da han fikk vite at det ikke var så, så gjemte han seg under bordet. Han ville ikke hjem.

Hvis du har mer du lurer på, kan du jo sende meg en mail på [email protected], så skal jeg svare så godt jeg kan. Men sos sagt, det er min søster som har de, men jeg snakker med henne mye om guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...