Gå til innhold

(Tittel mangler)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vil ikke av nei. Det er bare noe du tror akkurat nå.

34-37 synes jeg høres bra ut..!

Jo jeg vil helt klart av nå:o)

Kjenner meg gammel. Ser de barna jeg var barnevakt til får egne barn, klart jeg er gammel da*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Jo jeg vil helt klart av nå:o)

Kjenner meg gammel. Ser de barna jeg var barnevakt til får egne barn, klart jeg er gammel da*s*

Så du synes alternativet er bedre - altså aldri å fylle 31 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du synes alternativet er bedre - altså aldri å fylle 31 år?

Kan vel få lov til å fylle 30 i år også? Lover jeg skal være snill*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og bare 9 år og 21 dager til du blir 40, for ikke å snakke om hvor raskt du nærmer deg 50. Du er godt over halveis =o)

Sto i meldingsforumet da jeg la inn denne. Hvorfor er den kommet på åpent da?

*klør meg i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

....og bare så du vet det, det tok meg 26 år før jeg klarte å huske på nårtid mamma hadde bursdag, og framdeles får hun gaven for seint...

Så ikke bli skuffet om jeg trenger en ny påminnelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk deg alternativet...at du aldri blir 31...da foretrekker du nok å bli 80 også.

Joa helt klart:o) Men jeg kan vel få fylle 30 i år også. Bare hoppe over 31 sånn for en gangs skyld*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og bare så du vet det, det tok meg 26 år før jeg klarte å huske på nårtid mamma hadde bursdag, og framdeles får hun gaven for seint...

Så ikke bli skuffet om jeg trenger en ny påminnelse:-)

Hehe, det der med bursdager og husk vet jeg alt om*s* Bestemte meg ett år for å skrive inn alle bursdager i en almanakk. Men hva hjalp det når jeg glemte sjekke almanakken*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har noen fine år foran deg Solsikke, tenk på meg som blir 38 til høsten, da er det bare 2 år igjen til jeg blir 40! Uff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen fine år foran deg Solsikke, tenk på meg som blir 38 til høsten, da er det bare 2 år igjen til jeg blir 40! Uff.....

Ja kan jo trøste meg med det:o) Jeg bruker vel egentlig å trøste meg med at jeg fortsatt er ung når ungene forlater rede og jeg kan leve livet*s*

Men du kan du gi meg ett solid spark i ræva å få meg igang med pakkingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan jo trøste meg med det:o) Jeg bruker vel egentlig å trøste meg med at jeg fortsatt er ung når ungene forlater rede og jeg kan leve livet*s*

Men du kan du gi meg ett solid spark i ræva å få meg igang med pakkingen?

Skulle ikke du pakke i går kveld da? Når drar dere i dag? Fortsetter du her på DOL kommer du til å glemme flere ting, det er jeg sikker på!

*sparker Solsikke til å pakke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, går å graver meg ned.

Det trenger du ikke å bruke tid på. Det er trossalt andre som tar den jobben for deg om ikke så alt for mange år! :)

Mitt råd er heller at du lever livet mens du fortsatt kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke du pakke i går kveld da? Når drar dere i dag? Fortsetter du her på DOL kommer du til å glemme flere ting, det er jeg sikker på!

*sparker Solsikke til å pakke*

Pakkepause igjen:o) Jo glemme ting, det gjør jeg selv om jeg ikke doler*s*

Kommer altid på noe etter at vi har startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan jo trøste meg med det:o) Jeg bruker vel egentlig å trøste meg med at jeg fortsatt er ung når ungene forlater rede og jeg kan leve livet*s*

Men du kan du gi meg ett solid spark i ræva å få meg igang med pakkingen?

Så du har ikke tenkt å gjøre alvor av nummer fire? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det har gått fint å være 31 år. Overgangen var umerkelig.

Men nå syns jeg det er fryktelig skummelt å bli 32!! (om noen mndr)

Jeg vil også gå av snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...