Gå til innhold

Alpt, tiliti, sing og fuzzy


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Takker og bukker for hjelp!

Tiliti hadde rett, og etter å ha klart å formatere den ene delen av harddisken (40 gb), ville den overhodet ikke formatere den andre delen på 20 gb.

Jeg prøvde så tilitis anbefaling, delpart, og det tok ca 10 sekunder før ntfs-partisjonen var borte og jeg kunne formatere alle de 60 gb igjen!

Gleder meg til å komme hjem fra jobb, installere softwaren til lydkortet, samt nettverkskort, få prøvd DVDen, Max Payne, osv. Deilig med ny maskin!

Så takk for hjelpen, alle 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nam!

Herlig med ny maskin?

Jeg har fått meg nytt tower i dag, bare det er en orgie! Veldig fornøyd. Chieftec Dragon medium .. vinrød-lilla.

Med vifte i døren, meget kjekt, maskina er like lite varm nå som den var med gammelt skjevt kabinett uten lokket på. Mye mindre bråk.

For ikke å snakke om tilgjengeligheten på ting .. og hvor praktisk det er å ha låsbar dør foran cdrom/knapper når man har små barn :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nam!

Herlig med ny maskin?

Jeg har fått meg nytt tower i dag, bare det er en orgie! Veldig fornøyd. Chieftec Dragon medium .. vinrød-lilla.

Med vifte i døren, meget kjekt, maskina er like lite varm nå som den var med gammelt skjevt kabinett uten lokket på. Mye mindre bråk.

For ikke å snakke om tilgjengeligheten på ting .. og hvor praktisk det er å ha låsbar dør foran cdrom/knapper når man har små barn :-))

Herlig og herlig fru blom.. Har noen voksne problemer nå, men se mitt nye innlegg som kommer snart!

Håper jeg kan få noe hjelp før jeg drar fra jobb i dag klokken 15.00, men hvis ikke får du skrive noe i natt så jeg får svar i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...