Gå til innhold

FU: Er du fornøyd med det nye DOL?


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Da skal jeg prøve den så fort jeg får opp nettet hjemme.

Men hva med e-post funksjon? Til nå har jeg brukt Outlook Express. Har Opera noe bra alternativ?

Nei, e-postfunksjonen er ikke like god i Opera, men den er nå der.

Personlig har skiftet ut Outlook til fordel for Eudora - både på jobb og hjemme, og er strålende fornøyd. Men du må ta en bitteliten reklamesnutt med på kjøpet hvis du ikke vil kjøpe programmet. For meg er det ikke no problem i og med at jeg bruker flere skjermer hjemme, og kan plassere reklamevinduet (det er ikke stort) et annet sted enn der jeg jobber. For de med kun en skjerm - og hvis den i tillegg er liten, kan det kanskje være litt irriterende - jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    15

  • spirito

    8

  • Zirine

    6

  • Taj Mahal

    4

Mest aktive i denne tråden

Nei, e-postfunksjonen er ikke like god i Opera, men den er nå der.

Personlig har skiftet ut Outlook til fordel for Eudora - både på jobb og hjemme, og er strålende fornøyd. Men du må ta en bitteliten reklamesnutt med på kjøpet hvis du ikke vil kjøpe programmet. For meg er det ikke no problem i og med at jeg bruker flere skjermer hjemme, og kan plassere reklamevinduet (det er ikke stort) et annet sted enn der jeg jobber. For de med kun en skjerm - og hvis den i tillegg er liten, kan det kanskje være litt irriterende - jeg vet ikke.

Jeg kan jo prøve det ut, men til nå har jeg vært veldig fornøyd med Outlook, sånn med unntak av at den sletta alle adressene mine for et par mnd siden. Jeg har med andre ord ikke en jævla adresse igjen.

Blir lite fellesmail på folk framover så sant ikke noen kan sende meg en mail jeg har sendt i retur.

Sing: Det var din jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Har ikke blitt kjent med alt det nye enda. Men savner at det står hvilket forum bak innleggene. Ellers går det raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Er ikke fornøyd med skriften = altfor liten.

Men syns det går fortere, og liker VELDIG godt at man ikke trenger å klikke seg tilbake til trådlista når man har sendt innlegg.

Det er sikkert bare litt uvant nå. Husker forrige gang de skiftet likte jeg ikke det, men jeg vente meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, e-postfunksjonen er ikke like god i Opera, men den er nå der.

Personlig har skiftet ut Outlook til fordel for Eudora - både på jobb og hjemme, og er strålende fornøyd. Men du må ta en bitteliten reklamesnutt med på kjøpet hvis du ikke vil kjøpe programmet. For meg er det ikke no problem i og med at jeg bruker flere skjermer hjemme, og kan plassere reklamevinduet (det er ikke stort) et annet sted enn der jeg jobber. For de med kun en skjerm - og hvis den i tillegg er liten, kan det kanskje være litt irriterende - jeg vet ikke.

Tenk på alle de som sitter uten skjerm hjemme - ja endog uten PC i det hele teket ..... og her sitter du med maaange skjermer. Hvordan føler du deg nå ???

og nå ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på alle de som sitter uten skjerm hjemme - ja endog uten PC i det hele teket ..... og her sitter du med maaange skjermer. Hvordan føler du deg nå ???

og nå ??

Hvis du forsøker å appelere til mine empatiske og menneskelige sider kan du bare droppe det. Jeg har ingen slike.

Når jeg etterlyser pc'en din - og skjermen din selvfølgelig, så er det kun av egeninteresse. Jeg kjeder meg på dol.

Nei, nå stikker jeg og plager sjefen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du forsøker å appelere til mine empatiske og menneskelige sider kan du bare droppe det. Jeg har ingen slike.

Når jeg etterlyser pc'en din - og skjermen din selvfølgelig, så er det kun av egeninteresse. Jeg kjeder meg på dol.

Nei, nå stikker jeg og plager sjefen ...

Nå kom jeg på hvorfor jeg liker deg så godt - ha en god plaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De 100 nyeste innlegg ser rotete ut. Jeg har store vanskeligheter med å se hvem avsenderen er og hvilket forum innlegget tilhører.

Nye svar til meg er blitt så tregt at jeg ikke gidder å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Enig med du. Det er rotete, tregt, og jeg blir minnet på at jeg trenger briller.....Ikke like morro her nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Derfor er jeg her mindre enn før også.

Dol er mindre attraktivt enn tidligere, og for alt jeg vet er det noe av meningen.

Det tar kortere tid å komme inn på nye innlegg, men likevel lengre tid å finne fram.

Det er sant nok at det også tidligere har vært klager under omlegging, men denne gangen er det faktisk blitt en dårligere løsning enn det noen gang tidligere har vært.

Regner med å være dolavvent i løpet av temmelig kort tid. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DOL er ikke det det var, og ikke er jeg det heller:-)

Jeg sier stille og rolig takk for meg og ønsker alle en god sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. fornøyd med at det går kjappere, men irriterer meg en hel masse over at det har blitt så kronglete å dole når man har flere vinduer oppe på en gang, og over at det har blitt mer styr å finne frem fra Nye innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Helt ok! Kjempefint at det ikke går så sinnsykt treigt å sende innlegg lenger. Kjipt når tittelen på innleggene plutselig forsvinner sånn som i dag. Også er skrifta litt liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fornøyd. Jeg opplevde nylig at halve innlegget mitt forsvant under sending fordi det inneholdt et hermetegn. Hørt slikt tull! Selvsagt kan jeg jo la være å bruke slike tegn, men dumt er det nå uansett. Dessuten liker jeg ikke at det har blitt så tungvint å legge ut linker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Svar til deg er mye tregere, og det er klønete å manøvrere. Men det er egentlig greit, jeg trengte en dol-avvenningskur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...