Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nemi, altså. *s*

Det var stor stas! Jeg var i en smule dårlig form i går, så du får tilgi at jeg ikke ga mye lyd fra meg.

Håper turen hjem gikk greit. Snuppa hadde vel hatt det bra uten mamma og pappa?*s*

Tenk at dere stod på døra vår midt på natta! Det var bursda'gave, det!:o)

*knuseklemmersoulmatehonnyenmin*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61873-s%C3%A5-kom-du-allikevelo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yeah,we did :-Þ Hææli *s*

Var så koselig å se dere igjen!Endelig var det vår tur å komme uanmeldt.Tusen takk for hærrlige verter og utsøkt mat.Må bare få understreke at du er en ypperlig kokk! Sitter bestandig dagene derpå og drømmer om maten jeg fikk av Chloe *s*

Du;-jeg var ikke i toppform sjøl jeg.Skjjønner fremdeles ike hvorfor... ?;o) Men,med knappe 7 t.søvn på tre døgn,begynner det å slå meg hvorfor.

Snuppa har hatt det bra hu,men tok skikkelig igjen for ikke å ha fått mast på mams og paps 8-o

Likte H&M presangene da,-og passa presangen til R.?

See 'ya soon...?!!!!! ;-Þ

*smaskepannapåsoulmatebeibiienminsin*

Yeah,we did :-Þ Hææli *s*

Var så koselig å se dere igjen!Endelig var det vår tur å komme uanmeldt.Tusen takk for hærrlige verter og utsøkt mat.Må bare få understreke at du er en ypperlig kokk! Sitter bestandig dagene derpå og drømmer om maten jeg fikk av Chloe *s*

Du;-jeg var ikke i toppform sjøl jeg.Skjjønner fremdeles ike hvorfor... ?;o) Men,med knappe 7 t.søvn på tre døgn,begynner det å slå meg hvorfor.

Snuppa har hatt det bra hu,men tok skikkelig igjen for ikke å ha fått mast på mams og paps 8-o

Likte H&M presangene da,-og passa presangen til R.?

See 'ya soon...?!!!!! ;-Þ

*smaskepannapåsoulmatebeibiienminsin*

Heia!:o)

Det var det jeg visste! Jeg glemte å fortelle om presangene! *tomskalle*

R. var så fiin! Den passe og han kledde den. :o)

M. var kjempebegeistret! Han vurderte å sove med capsen på! *s* I går kom han bort til meg og spurte for fjortende gang: "Synes du virkelig jeg kledde den?" Sånn litt hellig overbevist om at han visste svaret!;o)

H. var litt mer usikker på nytteverdien av gaven! He-he! Hvorfor må du ikke spørre om, men kanskje fordi hun så broren få noe til å kle på seg. Iallefall sa hun:"Har jeg bruk for denne?". Hun har nok funnet et bruksområde for veska, for den har hengt på armen hennes i to dager!For "den er jo så fin!".:o)

P.S: Har du fått sovet ut litt? *s*

Forresten D. glemte brillene sine. Jeg skal sende dem oppover så snart jeg får rota meg til det.

*knuseklemogsmaskipanna*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...