Chloe Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Nemi, altså. *s* Det var stor stas! Jeg var i en smule dårlig form i går, så du får tilgi at jeg ikke ga mye lyd fra meg. Håper turen hjem gikk greit. Snuppa hadde vel hatt det bra uten mamma og pappa?*s* Tenk at dere stod på døra vår midt på natta! Det var bursda'gave, det!) *knuseklemmersoulmatehonnyenmin* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61873-s%C3%A5-kom-du-allikevelo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Yeah,we did :-Þ Hææli *s* Var så koselig å se dere igjen!Endelig var det vår tur å komme uanmeldt.Tusen takk for hærrlige verter og utsøkt mat.Må bare få understreke at du er en ypperlig kokk! Sitter bestandig dagene derpå og drømmer om maten jeg fikk av Chloe *s* Du;-jeg var ikke i toppform sjøl jeg.Skjjønner fremdeles ike hvorfor... ?;o) Men,med knappe 7 t.søvn på tre døgn,begynner det å slå meg hvorfor. Snuppa har hatt det bra hu,men tok skikkelig igjen for ikke å ha fått mast på mams og paps 8-o Likte H&M presangene da,-og passa presangen til R.? See 'ya soon...?!!!!! ;-Þ *smaskepannapåsoulmatebeibiienminsin* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61873-s%C3%A5-kom-du-allikevelo/#findComment-270611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Yeah,we did :-Þ Hææli *s* Var så koselig å se dere igjen!Endelig var det vår tur å komme uanmeldt.Tusen takk for hærrlige verter og utsøkt mat.Må bare få understreke at du er en ypperlig kokk! Sitter bestandig dagene derpå og drømmer om maten jeg fikk av Chloe *s* Du;-jeg var ikke i toppform sjøl jeg.Skjjønner fremdeles ike hvorfor... ?;o) Men,med knappe 7 t.søvn på tre døgn,begynner det å slå meg hvorfor. Snuppa har hatt det bra hu,men tok skikkelig igjen for ikke å ha fått mast på mams og paps 8-o Likte H&M presangene da,-og passa presangen til R.? See 'ya soon...?!!!!! ;-Þ *smaskepannapåsoulmatebeibiienminsin* Heia!) Det var det jeg visste! Jeg glemte å fortelle om presangene! *tomskalle* R. var så fiin! Den passe og han kledde den. ) M. var kjempebegeistret! Han vurderte å sove med capsen på! *s* I går kom han bort til meg og spurte for fjortende gang: "Synes du virkelig jeg kledde den?" Sånn litt hellig overbevist om at han visste svaret!;o) H. var litt mer usikker på nytteverdien av gaven! He-he! Hvorfor må du ikke spørre om, men kanskje fordi hun så broren få noe til å kle på seg. Iallefall sa hun:"Har jeg bruk for denne?". Hun har nok funnet et bruksområde for veska, for den har hengt på armen hennes i to dager!For "den er jo så fin!".) P.S: Har du fått sovet ut litt? *s* Forresten D. glemte brillene sine. Jeg skal sende dem oppover så snart jeg får rota meg til det. *knuseklemogsmaskipanna* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61873-s%C3%A5-kom-du-allikevelo/#findComment-270793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.